مدل مانتوهای شیک

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس

15:30 - 1401/05/17
مدل مانتو نخی ۱۴۰۱ جدیدو جدیدترین مدل های مانتو تابستانی ۱۴۰۱
مدل-مانتوهای-نخی-خنک-

پارچه های متفاوتی برای تولید مانتوهای مختلف به کار گرفته می شود که شاید با سلیقه های مختلف هماهنگ باشد.

برخی از افراد با توجه به جنس مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلا برای عده ای خرید مانتویی که چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد مهم است و برای برخی دیگر اینکه مانتویشان پرز نگیرد و …

رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات به سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ ها بی توجهی می کنیم. اما واقعیت این است که در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس، باعث خواهد شد تا زیبا‌تر و خوش هیکل تر به نظر بیاییم. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس16

با فرا رسیدن فصل تابستان پوشش خانم ها نسیت به فصل های دیگر متفاوت تر خواهد بود و سعی دارند که با پوشش لباس های نازک تر خود را در برابر گرمای شدید محافظت کرده و خنک نگه دارد.

مد در کشورمان از اهیمت بالای برخورد است و دختران و پسران جوان سعی میکنند که با مد پیش بروند و لباس هایی که میپوشند را با مد روز مطابقت دهند.

پوشش هرکسی نشانه شخصیت انها خود بود و ظاهر زیبا میتواند که شرایط اجتماعی هر فردی را تغییر داده و به جزئیات مهمی توجه کرد.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس6

مدل مانتو ۱۴۰۱

خانم ها نسبت به آقایان برای پوشش خود حساسیت بیشتری دارند و سعی دارند که بسیار متفاوت باشند.

خانم ها همیشه برای خرید سر درگم هستند و وقتی به بازار میروند نمیدانند باید چه مدلی را برای اخرید انتخاب کنند.

بهترین کار این است که به اینترنت مراجعه کرده و تعدادی از مدل های متنوع را مد نظر قرار داده و برای خرید به بازار بروید.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس8

مدل مانتوهای شیک

فقط باید توجه داشته باشید که از اینترنت هیچگاه پوشاک را سفارش ندهید یعنی هیچ لباسی را قبل اینکه نپوشیده ای و پرو نکرده اید سفرش ندهید چرا که چیزی که در تصویر موجود است با چیزی که تن میزنید کاملا متفاوت خواهد بود.

پس همیشه توجه داشته باشید که تا لباسی را تن نزده اید اقدام به خرید ان نکنید که تفاوت بسیار اساسی در نگاه تا پوشیدن آن خواهد بود.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس3

مجله شبونه در این بخش از مد و مدل خود مدل های شیک و جدیدی را از مانتوهای تابستانی ۱۴۰۱ اماده کرده است که میتوانید از انها ایده گرفته و برای خرید به بازار بروید .

به این ترتیب خیلی راحت میتوانید چیززی که دوس دارید را خریداری کرده و دیگر دچار سردرگمی نشوید.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس5مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس13مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس10

مدل مانتو شیک

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس3

مدل مانتو های جذاب شیکمدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس8

نکته اول در انتخا مانتو این است که بدون تعارف نسبت به سایز و قد و شکل بدن خود شناخت کافی داشته باشید و ویژگی‌های اندامی خود را کامل در نظر بگیرید. مسلما یک خانم قد‌ بلند و لاغر یا یک خانم کوتاه قد و کمی چاق یا خانمی که بازوهای نسبتا بزرگی دارد نمی‌توانند از یک مدل و از یک سایز مانتو استفاده کنند. مهم نیست که بدن شما چه شکلی دارد، آنچه مهم است انتخاب نوع لباس ، سبک و برش آن متناسب با بدن می باشد.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس12

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه‌ی عکس دارد، اگر قدتان کوته است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندی‌شان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مرسده می‌گوید: «پیشنهاد من به خانم‌هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی‌دار یا چین‌دار است.»

همچنین به خانم‌هایی که اضافه وزن دارند توصیه می‌کند که: «این دسته از خانم‌ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح‌های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغرتر بنظر خواهند رسید.»

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس16مدل مانتو های مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس4

مدل مانتو مجلسی قیمت بالایی دارند پس در خرید آن ها دقت کنید. به راحتی نمی توان مانتو فعلی خود را کنار گذاشته و به دنبال یک جایگزین مناسب تر بود.

اگر در بودجه خود محدودیت دارید بجای خرید یک مانتو خیلی لوکس گران، دو عدد مانتو با قیمت پایینتر را خریداری کنید تا بتوانید آنها را با دیگر لباس های خود ست کرده و در نتیجه در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید.

معمولا تعداد شال، روسری و شلوار های کمد لباس شما بیشتر از تعداد مانتو ها است ضمن اینکه این لباس ها قیمت کمتری هم نسبت به یک مانتو دارند. پس دست شما برای ست کردن باز است.

مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس15مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس4

مدل های مانتو شیکمدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس11مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس15مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس2مدل مانتوهای خنک و جذاب برای خانم های مشکل پسند + عکس18