پرافتخارترین مهندس کشور در یک دورهمی دوستانه!

13:35 - 1402/12/15
شتابدهنده دیموند برگزار می‌کند؛ چهارمین رویداد دورهمی استارتاپی دیموند با حضور مهندس برجسته و صادرکننده نمونه کشوری؛ «محمد رضا انصاری».
پرافتخارترین مهندس کشور  در یک دورهمی دوستانه!

پرافتخارترین مهندس کشور  در یک دورهمی دوستانه!19

شتابدهنده دیموند برگزار می‌کند؛ چهارمین رویداد دورهمی استارتاپی دیموند با حضور مهندس برجسته و صادرکننده نمونه کشوری؛ «محمد رضا انصاری»

روز ۲۰ اسفند، ساعت ۱۷ تا ۲۰ رویدادی در دانشکده مدیریت تهران برگزار می‌شود که جذابیت بسیاری برای تیم‌های استارتاپی، و کسب و کارهای نوپا دارد.

محمد رضا انصاری ، رییس هیئت مدیره هلدینگ پرآوازه کیسون به عنوان سخنران اصلی یا همان Main Event ماجرا در این رویداد خواهد بود تا از نگفته‌های عالم سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری بگوید. این رویداد با اجرا و کارشناسی امیرحسین ثقه الاسلامی موسس رشدینو برگزار می شود و شامل یک پنل با حضور حامد تاج الدین مدیرعامل آچاره و علی سنگینیان معاون سرمایه گذاری گروه کیسون خواهد بود.برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید از اینجا شروع کنید:

لینک ثبت نام https://evand.com/events/devent4

دورهمی استارتاپی به همت شتابدهنده دیموند برگزار می‌شود. دیموند از سال ١٣٩٣ با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپا، فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت اصلی دیموند، ارائه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد تیم های نوپا، در دوره شتابدهی و پیش شتابدهی است.برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید از اینجا شروع کنید:

لینک ثبت نام https://evand.com/events/devent4

دورهمی استارتاپی به همت شتابدهنده دیموند برگزار می‌شود. دیموند از سال ١٣٩٣ با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپا، فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت اصلی دیموند، ارائه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد تیم های نوپا، در دوره شتابدهی و پیش شتابدهی است.