شجاع خلیل زاده | همسر شجاع خلیل زاده | اینستاگرام شجاع خلیل زاده

ارتباط مخفیانه شجاع خلیل زاده با این دختر جذاب | زن شجاع خلیل زاده کیست؟

15:47 - 1401/05/06
شجاع خلیل زاده به تازگی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد.
شجاع خلیل زاده

پیش از ازدواج مرموز شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی در آستانه ازدواج با پریا عرب زاده بود. شجاع خلیل زاده پیش از ازدواج در آستانه عروسی با مدل مشهور ایرانی بود. پریا عرب زاده و شجاع خلیل زاده مدتی بایکدیگر در ارتباط بودند. شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی ایران هم به تازگی به جرگه متاهلین پیوست. حواشی رابطه شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده بسیار زیاد و جنجالی بود.

ارتباط مخفیانه شجاع خلیل زاده با این دختر جذاب | زن شجاع خلیل زاده کیست؟ 6

پریا عرب زاده مدل ایرانی است که در کشور امارات زندگی میکند و وی در بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور پیدا کرد. پریا عرب زاده یکی از موفق ترین مدل های ایرانی ست و هم اکنون ساکن امارات است و فارغ التحصیل مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation این کشور است. یک برادر به نام محمدرضا عرب زاده دارد.

پریا عرب زاده در جریان بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور پیدا کرد و عکسهای این مدل ایرانی معروف در فضای مجازی پخش شد.

او پیشتر و در سالهای قبل نیز در جریان بازیهای پرسپولیس در امارات حضور پیدا می کرد. حضور این مدل در ورزشگاه شایعاتی را درباره ارتباط وی با یکی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس یعنی شجاع خلیل زاده در فضای مجازی به وجود آورده است!

بیوگرافی پریا عرب زاده

پریا عربزاده متولد ۲۰ جولای ۱۹۹۳ در شیراز مدل ایرانی است. خانوم عربزاده با چشمانی سبز ، مو بلوند ، قد ۱۷۸ سانتی متر ، وزن ۵۷ کیلو یک مدل موفق و ایده آل است.

به گزارش راهبرد معاصر پریا عربزاده یکی از موفق ترین مدل های ایرانی ست و هم اکنون ساکن امارات است و فارغ التحصیل مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation این کشور است. یک برادر به نام محمدرضا عرب زاده دارد .

در سال ۲۰۱۰ به عنوان بانوی زیبای خاورمیانه انتخاب شد و تاکنون سابقه همکاری با کمپانی ها و مارک های سرشناسی چون : Samsung,Cavalli,Jaguar,Interprise را دارد . Vaccine

پریا عربزاده در سن ١۴ سالگى مقام سوم المپیاد ریاضى کانادا را به دست آورد و تا به حال ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺭﮎ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﺷﻨﺎﺳﯽ ﭼﻮﻥ : Walid attalah , Damas , le zurde , dar Sara , splash , blooming , avenue , Xxl vodka , Ali younes , le lana , ice watch , jmarlie ,triumph ,vancleef , matrix , Samsung ,Jaguar ,Interprise را دارد.

ازدواج پریا عرب زاده و شجاع خلیل زاده حقیقت دارد؟

در این مطلب، درباره خبر داغ این روزها یعنی ماجرای ازدواج پریا عرب زاده و شجاع خلیل زاده ، بازیکن فوتبال توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الوصل امارات در شهر دبی، خبری در در فضای مجازی منتشر شد! خبری که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.

در این بین، لازم به بیان است شایعات زیادی در فضای مجازی پیرامون رابطه عاطفی و عاشقانه میان شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده در حال انتشار یافت! رابطه ای که به ازدواج ختم نشد.

ارتباط مخفیانه شجاع خلیل زاده با این دختر جذاب | زن شجاع خلیل زاده کیست؟ 5

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس درباره انتشار خبر ازدواجش گفت: حدود ۱۰ روز قبل مراسم عقد را برگزار کردیم، با این حال نمی‌خواستم این مسئله رسانه‌ای شود که میناوند آن را در اینستاگرام اعلام کرد.

وی افزود: قصد دارم مراسم عروسی خود را بعد از پایان لیگ برگزار کنم و می‌خواستم همان زمان این موضوع را اعلام کنیم. دنبال این هستم که مراسم عروسی‌ام را در جزیره هاوایی برگزار کنم! البته این را به شوخی گفتم مراسم عروسی ما در تهران برگزار خواهد شد.

بد نیست بدانید شایعه رابطه ی عاطفی میان این دو از هنگامی آغاز شد که پریا عکسی از شجاع را در حین بازی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد! عکسی که خیلی زود و سریع نیز آن را حذف کرد! همچنین گفته می شود پس از برد تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مقابل تیم فوتبال الوصل امارات، کاروان پرسپولیس بدون حضور شجاع خلیل زاده به ایران بازگشته است! بروز این اتفاقات در کنار هم، باعث ایجاد شایعه دوستی میان این دو سلبریتی در فضای مجازی شده است.

بد نیست بدانید شجاع خلیل زاده (متولد ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ شمسی) در شهر قائم‌ شهر می باشد. پدر شجاع، کشاورز و همچنین مادر وی نیز خانه دار است؛ او دو برادر و یک خواهر دارد. شجاع پیش از اینکه فوتبالیست شود، در کنار پدر خود به کشاورزی مشغول بود! همچنین لازم به بیان است شجاع تا مقطع فوق دیپلم به تحصیل پرداخته است. شجاع فوتبال را به صورت جدی در سال ۱۳۸۴ شمسی و وقتی ۱۶ سال سن داشت با بازی در تیم شهرداری امیرکلا آغاز کرد!

دوست دختر شجاع خلیل زاده پیش از ازدواج | آشنایی با دوست دختر جنجالی شجاع19

درباره پریا عرب زاده ، مدل ایرانی بسیار پرطرفدار نیز بد نیست بدانید او در سن ١۴ سالگى مقام سوم المپیاد ریاضى را در کشور کانادا به دست آورده است!

علاوه بر این وی در حال حاضر ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ Aviation ﮐﺸﻮﺭ ﺍﻣﺎﺭﺍﺕ می باشد! همچنین پریا ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۲۰۱۰ میلادی ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎب ﺷد و در سال ٢٠١٣ میلادی نیز به عنوان ” miss int world next top model ” انتخاب شد. پریا در صفحه اینستاگرام خود، چیزی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دنبال کننده دارد!

اما نکته عجیب رابطه بین او و شجاع خلیل زاده است. این شایعه از جایی شروع شد که عرب زاده عکسی از شجاع را حین بازی در استوری اینستاگرام خود قرار داد و البته خیلی زود هم آن را برداشت!

گفته می شود بعد از برد پرسپولیس مقابل الوصل کاروان تیم بدون شجاع به ایران بازگشته است! این اتفاقات در کنار هم باعث بروز شایعه دوستی این دو در فضای مجازی شده است.

برخی منابع از نامزدی عرب زاده و شجاع حکیات می کنند که البته باید گفت این اخبار صحت ندارد. شجاع در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی در پرسپولیس گذاشته و یکی از ستون های دفاعی تیم گابریل کالدرون است. عرب زاده هم در صنعت مدلینگ کار خود را پیگیری می کند.

واکنش باشگاه پرسپولیس به حضور پریا عرب زاده

بعد از انتشار این خبر بود که باشگاه پرسپولیس خیلی سریع واکنش نشان داد ونسبت به شایعات مطرح شده موضع گرفت. این باشگاه با صدور بیانیه‌ای اظهارات صورت گرفته را بی اساس دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «پرسپولیس ۸ بازی فشرده با مدعیان ایران و آسیا داشته و دارد و در کنار مشکلات زیادی از جمله ترافیک بازی‌ها و اشتباهات داوری که لطمه زیادی به تیم زده، حالا این مباحث و شایعات زشت و مکرر زیادی در مورد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده که هیچ یک صحت ندارد. بازیکنان پرسپولیس فقط یک روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ عصر در اختیار خود بودند و بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای به اردو برگشتند، اما برخی رسانه‌ها، اخبار را طور دیگری منتشر می‌کنند. این موضوع برای ما روشن شده که برخی رسانه‌ها از اول فصل علیه ما حاشیه‌سازی می‌کنند و وابستگی‌شان به بعضی تیم‌ها محرز شده است. به همین خاطر همین فردا صبح، در این مورد اقدام قانونی می‌کنیم. این افراد باید پاسخگوی شایعه‌سازی خود باشند. هواداران باید آگاه باشند و به این شایعات اهمیت ندهند. انگیزه بازیکنان و اعضای باشگاه با این شایعات قوی‌تر می‌شود و ما قویا با چنین اقداماتی مقابله می‌کنیم.»

ارتباط مخفیانه شجاع خلیل زاده با این دختر جذاب | زن شجاع خلیل زاده کیست؟ 14