سریال پوست شیر

نسبت واقعی نعیم و ساحل سریال پوست شیر افشا شد + عکس

12:40 - 1401/12/29
نسبت هادی حجازی فر و پردیس احمدیه یا نعیم و ساحل سریال پوست شیر در واقعیت، این روزها برای مخاطبان جذاب شده.

هادی حجازی فر و پردیس احمدیه در سریال پوست شیر، نقش پدر و دختری را بازی میکنند که پس از 15 سال جدایی بهم رسیدند اما این وصال سرشار از خوشحالی، دوام چندانی نداشت و به کابوسی هولناک مبدل شد.

سریال جدید برادران محمودی در نمایش خانگی است که کارکترهای محبوبی همچون نعیم (هادی حجازی فر)، ساحل ( پردیس احمدیه)، رضا پروانه (علیرضا کمالی)، صدرا (مهرداد صدیقیان)، لیلا ( پانته آ بهرام ) و ژیلا شاهی در نقش مژگان پوست شیر، بازیگران اصلی آن هستند.

نسبت واقعی نعیم و ساحل سریال پوست شیر افشا شد + عکس7

بازیگران سریال پوست شیر

داستان پوست شیر در فصل اول این سریال به شکلی متفاوت دنبال شد و مخاطب با تصور مرگ دختر نعیم، همراه با شخصیت های اصلی، به دنبال دزد و قاتل ساحل سریال پوست شیر میرفت تا اینکه در فصل دوم، درست زمانی که به جنایت کار اصلی نزدیک شدند، مسیر داستان تغییر کرد و چالش جدیدی برای بیننده آغاز شد.

این افت و خیزها و جذابیت های سریال پوست شیر، طبق انتظار محبوبیت بازیگران اصلی فیلم را بیشتر کرد و همین محبوبیت دلیلی شد برای ایجاد شایعاتی که اغلب بر پایه حدس و گمان، ساخته و منتشر میشود.

یکی از جالب ترین این شایعات؛ نسبت هادی حجازی فر و پردیس احمدیه، یا بهتر بگوییم نعیم و ساحل سریال پوست شیر بود که برای شما سوال برانگیز شده بود. پاسخ شفاف است و این دو بازیگر در صحبت هایشان، هرگز به نسبت فامیلی خاصی اشاره نکرده اند؛ پس این دو بازیگر معروف ایرانی، هیچ نسبت فامیلی و خانوادگی با هم ندارند و تنها در جایگاه بازیگر، گاهی در قالب اعضای یک خانواده ظاهر می شوند.

نسبت واقعی نعیم و ساحل سریال پوست شیر افشا شد + عکس14

پردیس احمدیه و هادی حجازی فر در سریال پوست شیر

مختصر بیوگرافی هادی حجازی فر، نعیم سریال پوست شیر

هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح کشورمان در تاریخ 17 خرداد 1355 در خوی بدنیا آمد. علاقه او به بازیگری از دوران نوجوانی شکل گرفت و بعدها گسترده تر شد. تحصیلات هادی حجازی فر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، از همکلاسی های او در دانشگاه است که باهم در سال 1383 ازدواج کردند و پسری به نام هامون دارند.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نمایش خانگی، جدیدترین فیلم هادی حجازی فر است که این سریال با بازی هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج در ژانر درام و جنایی ساخته شده است.

نسبت واقعی نعیم و ساحل سریال پوست شیر افشا شد + عکس6

هادی حجازی فر/ عکس از ایمان کیادربندسری

مختصر بیوگرافی پردیس احمدیه، ساحل سریال پوست شیر

پردیس احمدیه که در سریال پوست شیر، نقش ساحل، دختر نعیم را ایفا میکند، متولد 8 تیر 1371 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی است. او که خیلی اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و از 7 سالگی با حضور در تیزر تبلیغاتی آغاز به کار کرد، در فیلم هایی همچون؛ لاک قرمز، لامینور، نوبت لیلی، تومان، خفگی و... در جایگاه بازیگر حضور داشت.

جدیدترین فیلم پردیس احمدیه، سریال پوست شیر است که مدتی است انتشار آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.