مدل لباس و شومیز و شلوار/ مدل تاب دخترانه

جدیدترین مدل های تاپ شیک و زیبای دخترانه

16:23 - 1401/03/30
تاپ ها امروزه یکی از مدل های محبوب به حساب می آیند که انواع و شکل های مختلفی از آنها تاکنون در بازار های جهانی پخش شده است. برای دیدن مدل های مختلف با ما همراه باشید.

پاتوق آنلاین : استفاده از انواع مدل تاپ زنانه شیک و مجلسی انتخاب مناسب و ایده آلی برای همه خانم هایی است که به دنبال لباس مجلسی ساده و متفاوتی می باشند . مدل های جدید تاپ زنانه برای تابستان امسال را ببینید.

مدل های جدید تاپ زنانه

تاپ زنانه یک لباس راحتی برای خانم‌ها است. تاپ لباس بالاتنه است که مدل‌های مختلف آن، دارای شکل‌های مختلف هستند. تاپ بندی و تاپ بند دار، تاپ خیلی کوتاه یا تیوبی، تاپ بلند که تا پایین کمر کشیده شده است. تاپ کلمه ای کاملاً انگلیسی است که به تمام تاپ لباس‌های بالاتنه گفته می‌شود. حتی تی شرت نیز در زبان انگلیسی نوعی تاپ یا بالاتنه به حساب می‌آید. اما در زبان فارسی، فقط به لباس‌های بالاتنه بدون آستین یا با آستین کوتاه، تاپ گفته می‌شود.تاپ زنانه یکی از مهم ترین لباس‌های خانگی است که خانم‌ها می‌پوشند.

جدیدترین مدل های تاپ شیک و زیبای دخترانه19

مدل تاپ های شیک و جدید

راحت بودن و خنک بودن تاپ اهمیت زیادی برای خانم‌ها دارد. تاپ به راحتی پوشیده می‌شود و قابلیت ترکیب با همه لباس‌ها را دارد. تاپ حتی می‌تواند به عنوان یک لباس زیر پوشیده شود. تاپ های خیلی کوتاه که از بالای سینه تا روی ناف را می‌گیرند و به تاپ تیوپی مشهورند، عملاً یک لباس زیر ساده هستند. به دلیل کوچکی، این نوع تاپ ‌ها سبک هم هستند. بنابراین خانم‌ها را هنگام پوشیدن اینتاپ ‌ها اذیت نمی کنند. تاپ بدون بند یا تاپ تیوپی بسیار کوتاه است و در مهمانی‌ها نمی توان از آن استفاده کرد.

جدیدترین مدل های تاپ شیک و زیبای دخترانه0

تونیک های زنانه

تاپ مجلسی شیک

به دلیل این که این تاپ نه آستین دارد و نه زایده دیگری که از تاپ بیرون زده باشد، به آن تاپ تیوپی می‌گویند. تاپ تیوپی به مانند یک استوانه است که تا پوشیده نشود، حالت آن دیده نمی شود.نوعی از تاپ هم وجود دارد که اساساً شکل سوتین بندی دارند و کمی بزرگتر از سوتین‌های معمولی هستند. این نوع تاپ را تاپ بندی کوتاه می‌گویند. این نوع تاپ بیشتر در کشورهای اروپایی مد است و خانم‌ها آن را در کنار ساحل و استخرها تن می‌کنند. با این حال در ایران، یک لباس زیر ساده و زیبا است.تاپ زنانه معمولاً بدون آستین است. اما از ان جا که معمولاً به لباس‌های بالاتنه مانند تی شرت و بلیز هم در اصطلاح انگلیسی، تاپ گفته می‌شود، به تاپ ‌های بدون آستین، اصطلاحاً تاپ آستین حلقه ای نیز گفته می‌شود.

جدیدترین مدل های تاپ شیک و زیبای دخترانه5

مدل های جدید تاپ زنانه و دخترانه

تاپ آستین حلقه ای حالت پوشیده تری نسبت به تاپ بدون بند دارد. به خاطر این که باید تا بالای شانه‌ها بیاید، تاپ آستین حلقه ای بالای سینه‌ها را می‌پوشاند. اگر سایز و اندازه تاپ آستین حلقه ای را درست انتخاب کنید، تا پایین شکم و کمر خواهد آمد و یک لباس راحتی است. دست هنگام پوشیدن تاپ آستین حلقه ای آزاد است و حالت یکدستی دارد. طراحی تاپ خانگی، خیلی متنوع و گوناگون نیست و صرفاً اندازه و جنس تاپ خانگی است که اهمیت دارد.

تاپ تابستانی دخترانه

اگر کمی دقت داشته باشید، تاپ خانگی باید خنک باشد، سبک باشد و راحت باشد. بنابراین طرح‌های زیبا و جذاب روی تاپ خانگی، خیلی برای خانم‌های ایرانی اهمیتی ندارد. گاهی وقت‌ها بیانگر حالت روحی فعلی آنها در خانه است.تاپ ‌ها شکل‌های مختلف دیگری هم دارند. تاپ ‌های مجلسی هم در این میان، طرفداران خاص خود را دارند. تاپ ‌های مجلسی طرح‌های متنوع تری دارند و خانم‌های بیشتری تمایل به خرید آن دارند. تاپ ‌های مجلسی برای مهمانی‌های دور همی زنانه، جشن تولد و مهمانی‌های مشابه مناسب هستند. تاپ ‌های مجلسی دارای یقه‌های متنوعی هستند. تاپ مجلسی یقه گرد، تاپ مجلسی یقه هفتی، تاپ مجلسی چین دار، تاپ مجلسی ساده و… تاپ ‌های مجلسی به دلیل اهمیتی که دارند