فال روز / چهارشنبه 26 آذر 1399

07:46 - 1399/09/26
برای اینکه بدانید امروز چه وقایعی در حال اتفاق افتادن برای شماست و از آن مطلع شوید، تا آخر همراه ما باشید
فال

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز شده رویاهای خود را دنبال کنید و در این سال به فکر تغییر شغل باشید. هوش و ذکاوت سرشاری دارید اما تاکنون آنچنان که باید و شاید از استعداد‌های خود بهره نگرفته‌اید، در سال تولدتان از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. بهمن ماه بسیار شلوغی را در پیش دارید و در این ماه فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. فروردین سال آینده زمان بسیار حساسی برای شما است و در این ماه ممکن است فریب فردی را بخورید و اشتباهی جبران ناپذیر را مرتکب شوید. در ماه‌های مرداد و شهریور سال آینده فرصت‌های زیادی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان پیدا می‌کنید، از این فرصت‌‌ها نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. مهر ماه سال آینده اتفاق بسیار مهمی در زندگی شما رخ می‌دهد و مسیر زندگی‌تان تغییر پیدا خواهد.کرد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای چشمگیری را پیش‌روی خود قرار دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دقت بیشتری پشت‌سر بگذارید و در این سال تصمیم‌هایی بگیرید که زمینه موفقیت و پیشرفت شما در سال‌های آینده عمرتان را فراهم کند.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139912

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. غم و غصه‌های زندگی را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. تاکنون عاشق نشده‌اید اما امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در دام عشق گرفتار خواهید شد. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، امروز زمان آن است که مزد این زحمت‌ها را برداشت کنید و به موفقیت چشمگیری برسید. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139917

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. پولی که از کسی قرض گرفته‌اید را امروز به هر قیمتی که شده بازپس دهید. اجازه ندهید عادت‌های ناپسند شما زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139916

زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید و کمی استراحت کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139913

کودک درون‌تان امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139910

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به پند و اندرز بزرگ‌ترهای فامیل گوش فرا دهید. خبری فرخنده و خوشحال‌کننده به دست‌‌تان می‌رسد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز فرصتی پیدا می‌کند که به شما ثابت کند فرشته‌ای تمام‌عیار است.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 13992

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار محبت‌آمیزی با شما در پیش خواهد گرفت. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 13999

فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی تحویل‌تان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شما است. قول‌‌های پوشالی را کنار بگذارید و سر حرف‌تان بمانید. کار مهمی که مشغول انجام آن هستید به بار خواهد نشست و مزد زحمت‌های‌تان را می‌گیرید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139916

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به وفاداری شما مشکوک شده است.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139919

نشاط و انرژی که دارید را تلف نکنید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری نمایید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. در محل‌کار یا منزل به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139911

زودرنج نباشید و استقامت بیشتری در حل مشکلات به خرج دهید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. به نظرهای اطرافیان احترام بگذارید. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. امروز یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید دشمنی با شما دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 13995

قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید. عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و از امروز قول بدهید که اطرافیان به غیر از خوبی از شما چیز دیگری نبینند. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

فال روز / چهارشنبه 26 آذر 139918

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید انجام می‌شود. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد.