مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس

13:10 - 1401/11/12
پالتو مشکی یکی از آیتم های جدانشدنی کمد بانوان است. طراحان لباس ایرانی معمولا در تمام کالکشن ها، رنگ مشکی را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

مانتو یا پالتوهای مشکی از آیتم های جدانشدنی کمد بانوان ایرانی هستند؛ به طوری که طراحان لباس ایرانی معمولا در تمام کالکشن ها، از کژوال گرفته تا مجلسی، از بهاره تا زمستانه رنگ مشکی را در اولویت کار خود قرار می‌ دهند.

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس2

این رنگ به دلیل خاصیت جذب نور و گرمایی که دارد گزینه مناسبی برای فصل های بهار و تابستان نیست مگر اینکه در جزئیات کوچک یا اکسسوری ها اضافه شود؛ اما در فصل های پاییز و زمستان کاربرد زیادی دارد. شما می توانید به خیال راحت اول زمستان یک پالتو مشکی خریداری کنید و با آن صدها استایل متفاوت برای خود بسازید، ولی اگر می خواهید شیک و منحصربفرد دیده شوید بهتر است یاد بگیرید که با آن چه جوری یک استایل دارک را تجربه کنید. استایل دارک به لباس های تیره و عموما به رنگ مشکی اشاره دارد.

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس6

دارک استایل فوق العاده شیک و جذابی است که شما می توانید در تمام موقعیت ها، چه موقعیت های رسمی و مهمانی ها چه موقعیت های تفریحی یا کاری از آن استفاده کنید.

در نتیجه با کمی دقت و تصمیم آگاهانه شما می توانید برای مثال برای رفتن به یک کافه یا دورهمی دوستانه یک پالتو مشکی را با شلوار و بوت مشکی ست کنید و برای ایجاد جذابیت در استایل خود از رنگ طوسی برای اکسسوری کمک بگیرید.

ساده ولی دارک و از سرتاپا سیاه بپوشید

اولین و شاخص ترین نکته در سبک دارک این است که شما باید سرتاپا مشکی باشید، پس افراط در رنگ تیره برای این سبک همیشه واجب بوده است. برای توجه دقیق تر، به قواعد اگه با استایل دارک می‌ خواهید سبکی رسمی داشته باشید از کفش­ های لونر استفاده کنید و برای سبک­ های کژوال­ تر گزینه مناسب شما کفش کالج است. در نتیجه اگر می خواهید زمستان امسال را دارک تجربه کنید بهتر است که یک پالتو مشکی را خریداری کنید و با آیتم های مکمل مشکی ست کنید. همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم بهت است هنگام انتخاب آیتم های مکمل به جز رنگ مشکی به سبک آنها هم دقت کنید تا با آیتم اصلی هماهنگی داشته باشند.

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس0

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس13

کت شانل مشکی بپوشید؛ امسال زمستون مدرن و ترند باشید

یکی از ترندهای محبوب در سال های اخیر که بسیار هم شیک و لوکس است و برای استایل های کلاسیک و الگانت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد کت شانل می باشد. این کت ها دارای بافت خاصی در پارچه خود هستند و جالب است که بدانید برای اولین بار برند شانل کالشنی زمستانی از این پارچه ارائه داد و بصورت انحصاری تولید کت های اینچنینی را به نام خود ثبت نمود. در نتیجه اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید بهتر است یک کت شانل مشکی را انتخاب نمایید و برای آیتم های مکمل هم از شلوار بگ مشکی و بوت های پاشنه بلند مشکی کمک بگیرید تا استایلی شیک و منحصربفرد در مهمانی داشته باشید.

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس9

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس18

استایل چرم دارک بزنید؛ زمان و مکان نداره همیشه شیک باشید

یکی از بهترین و شیک ترین گزینه ها در فصل زمستان برای یک خانم شیک پوش یک پالتو چرم است. حال اگر می خواهید یک استایل دارک و زمستانی داشته باشید بهتر است که پالتو چرم خود را مشکی انتخاب کنید و برای آیتم های مکمل و کمی هم از رنگ مشکی کمک بگیرید. البته بهتر است که برای بوت و یا شلوار هم از جنس چرم استفاده کنید، برای مثال یک لگ چرمی با بوت های چلسی چرم یا بوت های پاشنه بلند و تا زانو برای استایل های اینچنینی گزینه های مناسبی محسوب خواهند شد. البته اگر پالتو چرم شما قد کوتاهی دارد با انتخاب شلوارهای بوت‌ کات می‌ توانید یک استایل کلاسیک و رسمی برای مهمانی های رسمی یا محیط کار بسازید.

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس14

یا پالتوی مشکیت اینجوری شیک ترین و خوشگل ترین استایل دارک داشته باشی + عکس20