فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ / ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای ...

17:21 - 1401/10/01
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲ دی:

فال روز تولد: سعی کنید امسال چشم هایتان را به روی واقعیت بازتر کنید و آنچه را تا به حال نادیده می گرفتید، ببینید. خوشبختی های پنهانی در اطرافتان وجود دارند که با کمی دقت می توانید آنها را کشف کنید و به زندگی خود تغییر و تحولی دهید. از وجود اطرافیان تان نیز غافل نشوید و از آنها کمک و مشورت بگیرید. در یکی دو ماه بعد پیشنهادی به شما می شود که سرنوشت ساز است. به خودتان ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا عمل کنید. شاید خوشبختی در راهی باشد که شما انتظارش را هم نداشته اید پس امتحان راههای جدید نیز ضرری ندارد. ماه اسفند بهترین ماه برای شما خواهد بود، از این رو که به یکی از اهداف زندگی تان خواهید رسید. از سال هیجان انگیز پیش رویتان نهایت لذت را ببرید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

اگر چه در تلاشید تا نگاه واقع بینانه ای به اطراف داشته باشید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در محیط کار پیشرفتی خواهید کرد که تشویق همگان را به همراه خواهد داشت پس خودتان را برای روزهای پر از هیجان آماده کنید. در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز اگر بتوانید قبل از گفتن حرف هایی که می توانند ایجاد تنش کنند جلوی زبانتان را بگیرید و از یک تا ده بشمارید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. امروز در دست گرفتن کنترل کارها و دادن نظم و ترتیب به برنامه هایتان بسیار آسان خواهد بود و می توانید احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان و توانایی هایتان در انجام کارها پیدا کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را فراموش نکنید. بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

♊ فال امروز متولدین خرداد

ممکن است امروز با یکی از اطرافیان تان درگیر شوید و با او بحث کنید. اما بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. در انتهای شب برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. امروز اگر چشم هایتان را به خوبی باز کنید خواهید عشق جدیدی را تجربه کنید، به شرط آن که با تجربه های تلخ شکست قبلیتان کنار آمده و خاطرات بدتان را فراموش کنید. با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد.

♋ فال روزانه متولدین تیر

چند وقتی است از دوستان تان غافل شده اید اما امروز کمی بیشتر به دوستان تان اهمیت دهید. شما می توانید با حمایت از نظرها و ایده های آنها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. دوستی نزد شما می آید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. اعضای خانواده تان می توانند مشاوران خوبی برایتان باشند. از راهنمایی آنها کمک بگیرید. سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

پیشنهادی به شما شده است اما خودتان را دست کم گرفته اید. حال زمان آن است که اعتماد به نفس تان را بالا برده و پیشنهاد را قبول کنید. شما مهارت های زیادی دارید اما به درستی از آنها استفاده نمی کنید. اگر به دنبال پیشرفتی در زندگی تان هستید، عقب نکشید. اتفاقی اخیرا برایتان افتاده که می خواهید آن را به دست فراموشی بسپارید. بهتر است به جای این کار آن را هضم و قبول کنید. پذیرش بخشی از زندگی ست که شما را پخته تر می کند. فرصت های بسیاری در انتظارتان هستند و می توانید موفقیت های بسیاری کسب کنید. شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

بر سر یک دوراهی گیر افتاده اید، اما در این زمان داشتن دیدگاهی منطقی می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به عقل خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند. به یک مراسمی دعوت می شوید که علاقه زیادی به حضور در آنجا ندارید. اما بهتر است که انرژی های منفی را کنار بگذارید زیرا اتفاقات خوبی در آنجا برایتان خواهد افتاد. بر اساس تجربه های تازه ای که به دست آورده اید کسب و کار جدیدی را برای خود شروع کنید و جهت تازه ای به زندگی خود ببخشید که می تواند همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد. گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدید برای شما خوب است.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اخیرا به دلیل درگیری هایی که داشته اید، از عشق زندگی تان غافل شده اید اما زمان آن است که به او اهمیت بیشتری دهید. امروز خیال تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید. قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

به دنبال ساده ترین راه برای گریز از شرایطی که در آن به سر می برید، هستید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده اید همین حالا جواب دهد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می کشد در صورتی که از او غافل شده اید. همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید اما یادتان باشد که مانند گذشته رفتار نکنید. در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

چند وقتی ست که رابطه عاطفی شما دچار تنش شده و این موضوع آرامش تان را بهم زده است. همه می دانند که عشق آسان نیست اما نباید بگذارید که این موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگ شود و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. کلید موفقیت شما این است که استرس را از خود دور کنید و بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و نمی توان بر تمام جنبه های یک رابطه عاطفی، به عنوان مثال طرف مقابل، تسلط داشت. اگر می خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبور باشید. یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید.

♑ فال روز متولدین دی

در حال حاضر قدرت تخیل شما بهترین دوست شماست. پس نگذارید هیچ کسی بین شما فاصله بیاندازد. اگر مجرد هستید، زمان خوبی است تا با فرد مورد علاقه تان یک رابطه رمانتیک را آغاز کنید و به هر ایده ای که در ذهن تان دارید جامع عمل بپوشانید. در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. زمان خوبی برای گشت و گذار است، تا می توانید از آن لذت ببرید. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز خبری می شود که ممکن است باعث عصبانیت و جر و بحث شما با شریک زندگی تان شود اما توصیه می کنیم که قبل از هر حرکتی، از صحت آنچه در مورد آن بحث می کنید آگاه شوید. کلمات گاهی در بیان واقعیت کم می آورند و موجب سوتفاهم می شوند. اگر می خواهید که این موضوع کش پیدا نکند، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آنها را فراموش نکنید. رفتار بیش از حد خوب شما در محیط کار باعث سو استفاده اطرافیان می شود. توصیه می کنیم کمی جدی تر با آنها برخورد کنید تا حساب کار دست شان آید. هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدت هاست می خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. موانعی بر سر راهتان وجود دارد، با کمی احتیاط و برنامه ریزی می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می توانند پیشنهادهای خوبی را به شما دهند، نظرات آنها را نادیده نگیرید. آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.