فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ جمعه ۱۸ آذر/ در ماه بهمن اتفاق خوبی در زمینه ...

17:13 - 1401/09/17
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۸ آذر:

فال روز تولد: اگر چه زندگی شما تا به حال حالت ثابت و به قول خودتان بی هیجانی داشت اما امسال همه چیز فرق می کند. فرصت های تازه ای پیش رویتان قرار می گیرد و ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد که می تواند در پیشرفت کارتان موثر باشند. سعی کنید حال که خلاقیت تان در اوج است، کار امروزتان را به فردا نیاندازید و از این زمان نهایت استفاده را بکنید زیرا به زودی به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. اگر اکنون دست به کار شوید، تا آخر سال موفقیت شما حتمی خواهد بود. اگر در موردی کارتان پیش نرفت، از اصرار بی جا خودداری کنید و بگذارید هر چیز در زمان خودش اتفاق افتد. در ماه بهمن اتفاق خوبی در زمینه رابطه عاطفی برایتان بوجود می آید که زندگی تان را از این رو به آن رو می کند.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

حوصله پا شدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز ممکن است حرف های تندی که از دیگران می شنوید به احساسات شما ضربه وارد کنند. شما در حالت عادی با خنده و بی خیالی از کنار این حرف ها می گذرید ولی امروز خیلی حساس شده اید و این موضوع باعث می شود نسبت به حرف های آنها عکس العمل نشان دهید؛ بهتر است کمی صبوری به خرج بدهید. از گناه کسی که دوبار دروغ گفته نگذرید. انجام یک اشتباه در یک معامله خرید یا فروش عصبانیتان خواهد کرد، به خودتان مسلط باشید این اتفاق به نفع شماست. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند به زبان نیاورید، فعلا خوددار باشید او خودش به اندازه کافی پشیمان است.

یابد. به زودی آفتاب زندگی شما دوباره طلوع خواهد کرد. پیامی دریافت می کنید. از روی هیجان راز دل خود را به هر کسی نگویید. انرژیتان را برای کسی که قدرش را نمیداند هدر ندهید که نتیجه‌اش فقط سرخوردگی است. به موسیقی زمین گوش کنید و با آن همراه شوید تا از نگرانی هایتان کم و آرامشتان بیشتر شود. برای رفتن به جایی صبر کنید تا شخصا دعوت شوید.

♒ فال متولدین بهمن

اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و به دیگران نیز اجازه مداخله در کارهایتان را ندهید. منتظر یک سورپرایز از طرف شریک زندگی تان باشید. امروز ممکن است وقتی لازم باشد جواب رد بدهید با پذیرفتن آنچه از شما خواسته شده است برای خودتان یک دنیا دردسر درست کنید. مثبت نگری بیش از حد شما امکان انجام غیر ممکن ها را برایتان فراهم نمی کند. پس از آن که مسئولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید و فرار کردن از مسئولیت هایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود. شخصی شما را در یک جلسه دیده و سخت به شما ارادت پیدا کرده، او دوست خوبی برای شما خواهد بود. عدم فعالیتتان نتیجه ناامیدی و یاس این روزهایتان است، ناامیدی را از خودتان دور کنید و بپذیرید که تا زنده و سالمید باید تلاش کنید. از غم شخصی سخت آزرده می شوید، در کنارش باشید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

این روزها تمام انرژی و توان تان را روی کار گذاشته و اصلا به رابطه عاطفی خود اهمیتی نداده اید. اگر چه شریک زندگی شما صبور بوده اما بهتر است تغییری به برنامه زندگی خود دهید و در پی جبران گذشته بر آیید. اگر چند روز با خانواده خود تماس نزدیک تری برقرار کنید، همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. شما نباید دیگران را به خاطر این که محتاج حضور و محبت شما هستند، سرزنش کنید. اگر مجرد هستید چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید؟ شما روحی لطیف و سرشار از مهر و محبت دارید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از این خودتان را آزار ندهید. شخصی که پشت سر شما بدگویی کرده تاوان این رفتارش را خواهد پرداخت. اشتباه در کاری به نفع شما تمام خواهد شد، با دقت باشید