ماجرای سما دختر 22 ساله که در شیراز گم شده به کجا رسید؟

19:22 - 1401/06/27
ماجرای سما جهانباز دختر 22 ساله اصفهانی که در شیراز گم شده به کجا رسید؟

فیلم منتشر شده از مصاحبه پدر دختر گمشده در شیراز و ماجرای ناپدید شدن دختری به نام «سما جهانباز» در این شهر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

سما دختر ۲۲ ساله‌ای که برای خرید به یک پاساژ در شیراز رفت، ولی هرگز بازنگشت. توجه به الزامات شهرنشینی در مقوله‌ی امنیت بخشی وانتطام شهری بدون رعایت استانداردهای جرم‌شناسانه و شناسایی تیپ وشخصیت ساکنین هرنقطه از جغرافیای شهری ممکن نیست. نیروهای زحمتکش انتظامی در راستای انجام وظیفه و ایجاد امنیت مطلوب شهروندان نیازمند حمایت همه جانبه هستند.

مصاحبه پدر دختر گمشده در شیراز

  • سما دختر گمشده در شیراز

ماجرای سما دختر 22 ساله که در شیراز گم شده به کجا رسید؟10

گم شدن سما جهانباز در شیراز

پدر سما، دختر گمشده در شیراز گفت:

آخرین بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یکدفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد

در این ویدیو پدر سما جهانباز می گوید چهل روز از ناپدید شدن دخترش در شیراز می گذرد و هنوز از گمشده اش خبری نیست. ۲۵ تیر ۱۴۰۱ دختر ۲۲ ساله اصفهانی به نام سما جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد این شهر ناپدید شد.

ماجرای سما دختر 22 ساله که در شیراز گم شده به کجا رسید؟0

اشک می‌ریزد و از مردم، پلیس، هنرمندان و ورزشکاران می‌خواهد که به او کمک کنند. پدر میانسالی که حالا ۴۵ روز است، هیچ خبری از دختر جوانش ندارد. کلیپ اشک‌های دردناک این پدر حالا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد. همه در جست‌وجوی سما هستند. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه.

تا به حال علی کریمی و شهربانو منصوریان و خانم فاطمه گودرزی با او همکار کرده و تصاویر دخترش را به اشتراک گذاشته اند پدرش میگوید من به شدت استرس دارم که نکند او سما در چاهی سقوط کرده باشد و یا اینکه مورد تعرض قرار گرفته باشد!

تا الان کسی هم به عنوان مظنون دستگیر شده؟

بله. انگار دو سه نفر را دستگیر کردند. ولی اصلا به ما اطلاعات نمی‌دهند. نمی‌دانیم این افراد چه کسانی هستند. فقط می‌دانم یک نفر از آن‌ها همان راننده تاکسی است که سما را به معالی‌آباد شیراز برده بود. گویا از او تحقیق می‌کنند که ببینند دوباره همان فرد، او را بازگردانده یا نه.