جان سینا | همسر ایرانی جان سینا | اینستاگرام جان سینا | شای شریعت زاده و جان سینا

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس

21:32 - 1401/05/11
شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی در سال ۲۰۱۹ میلادی با جان سینا کشتی کج کار معروف آمریکایی وارد رابطه شد.و یکی از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا محسوب می‌شود.

پاتو.ق آنلاین: شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی متولد کانادا، در سال ۲۰۱۹ میلادی با جان سینا کشتی کج کار معروف آمریکایی وارد رابطه شد. او متولد سال ۱۹۸۹ میلادی است و ۱۲ سال از جان سینا کوچک‌تر است. شهرزاد شریعت زاده تا کنون ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. شهرزاد شریعت زاده در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در رشته الکترونیک دانش آموخته شده و یکی از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا محسوب می‌شود.

نیکی بلا طاقت ازدواج نامزد سابقش جان سینا را نداشت. بعد از جدایی از جان سینا و ازدواج دوم او دچار «تروما» و افسردگی شد. این خانم کشتی گیر حرفه‌ای تنها چند روز پس از دومین ازدواج سینا با شای شریعت زاده، جدایی «دردناک» خود از جان سینا را بازتاب داد.

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس6

آدرس اینستاگرام شهرزاد شریعت زاده همسر جان سینا @shayshariatzadehh قرار دارد. او با نام shay در کانادا شناخته می‌شود. شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرامش فقط صفحه جان سینا را دنبال می‌کند.

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس20

این دومین ازدواج سینا است، او برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ با الیزابت هوبردو، که طبق گزارش‌ها در دبیرستان با او آشنا شده بود، ازدواج کرد. او پس از گذر سه سال از زندگی‌شان در سال ۲۰۱۲ طلاق گرفت.

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس9

سینا پس از پایان ازدواج اول خود، یک رابطه ۶ساله با همکار کشتی کج کارش، نیکی بلا را آغاز کرد. در حالی که آن‌ها در سی و سومین دوره مسابقه رسلمانیا در سال ۲۰۱۸ جایی که سینا حلقه نامزدی را در رینگ کشتی به او هدیه داد، اعلام نامزدی کردند اما تا آخر مسیر پیش نرفتند و این رابطه به ازدواج رسمی ختم نشد.

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس15

جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس2

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس5

شای شریعت زاده؛ دومین همسر جان سینا

نیکی بلا همسر اول جان سینا

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس16

در برخی از پست‌های شهرزاد شریعت زاده در اینستاگرام، وی برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش از هشتگ: #johncena استفاده می‌کند.

شهرزاد شریعت زاده

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس0

جدایی سخت

نیکی در یک مصاحبه جدید گفت که جدایی او از سینا در سال ۲۰۱۸ «سخت» بود زیرا رابطه آن‌ها در پایان هنوز «عاشقانه» بود. تقریبا آرزو می‌کنید که پایان جدایی بد باشد، زیرا دور شدن و فراموش کردن بسیار آسان‌تر است. ”

او افزود:

«من فکر می‌کنم بسیاری از زنان وقتی به این موقعیت می‌رسند که «من این شخص را دوست دارم، اما نمی‌دانم که آیا این برای زندگی من مناسب است یا نه.» گاهی اوقات ما با افراد شگفت‌انگیز ملاقات می‌کنیم، اما فقط قرار است زندگی متفاوتی داشته باشیم. »

جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس4

ستاره رئالیتی و کشتی گیر حرفه‌ای در مورد جدایی آن‌ها گفت:

«هیچ کس فکر نمی‌کرد من این کار را انجام دهم، اما این به شدت به من ضربه می‌زد. با وجود اینکه جدایی دردناک و حتی آسیب‌زا است، اما فقط می‌دانستم که کار درست همین است.»

بلا و جان، ۴۵ ساله، در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر آشنا شدند و پنج سال بعد نامزد کردند. اگرچه آن‌ها در آوریل ۲۰۱۸ از هم جدا شدند، اما در اواخر همان سال، هرچند کوتاه، آشتی کردند.

روش مخ زنی دختر ایرانی به سبک جان سینا/ زن مهندس جان سینا کیست + عکس0

همسر نیکی بلا کیست؟

بلا از آن زمان با آرتم چیگوینتسف، رقصنده حرفه‌ای برنامه «رقص با ستاره‌ها» واد رابطه شد و در نوامبر ۲۰۱۹ با او نامزد کرد. آن‌ها یک پسر ۱ساله به نام ماتئو دارند.

سینا به نوبه خود، در سال ۲۰۱۹ عاشقانه خود را با شای شریعت زاده ایرانی دورگه ۳۳ساله آغاز کرد. آن‌ها در اکتبر سال بعد در یک دفتر وکالت در فلوریدا ازدواج کردند.

هفته گذشته، این زوج یک مراسم عروسی سنتی‌تر در مقابل خانواده و دوستان خود در کانادا برگزار کردند.

اما بلا، هنوز در حال برنامه ریزی عروسی خود با چیگوینتسف ۴۰ساله است.

عروس آینده درباره همسر روسی خود توضیح می‌دهد:

«ما فقط سعی می‌کنیم کل این موضوع خانوادگی را با آرتم بفهمیم. دعا می‌کنیم که بتوانیم خانواده آرتم را به زودی به آمریکا برسانیم. این هدف ماست.»