بیتا اشلی همسر دوم ساسی مانکن | عروسی ساسی مانکن

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس

00:47 - 1401/04/04
چهره بدون افکت و روتوش همسر ساسی مانکن کاربران شبکه های اجتماعی را شوکه کرد.

پاتوق آنلاین : گل کوچیک: فیلم منتشر شده از مراسم عروسی لاکچری ساسی مانکن و همسرش بیتا در هالیوود آمریکا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. ساسی مانکن پیش تر خبر نامزدی رسمی اش با فردی به نام بیتا را اعلام کرده بود. همچنین چهره بدون افکت و روتوش همسر ساسی مانکن کاربران شبکه های اجتماعی را شوکه کرد. ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی است. که با اشعار بی معنی و مبتذل آهنگ های خود به شهرت رسید. ساسی مانکن در آمریکا زندگی می کند و تا کنون دوبار ازدواج کرده است.

فیلم عروسی لاکچری ساسی مانکن و همسرش بیتا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

در پی داغ شدن جزئیات شغل و درآمد بالای بیتا اشلی همسر ساسی مانکن در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بیوگرافی کامل بیتا اشلی و اختلاف سنی او با ساسی را در این مقاله بخوانید.

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس7

بیتا اشلی متولد آمریکا و پدر و مادرش ایرانی است.

او هشت سال از ساسی مانکن بزرگتر بوده و در شغل خرید و فروش ملک فعالیت دارد.

سایت املاک بیتا اشلی در منطقه بورلی هیلز آمریکا واقع شده و بیشتر مشتری های او بازیگران هالیوود هستند.

بیتا به عنوان یکی از سرمایه داران در آمریکا شناخته می شود و چند ماه پیش بود که مراسم عروسی او و ساسی در هالیوود آمریکا برگزار شد.

ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن پیش تر با دختری به نام سایه ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر به نام برسام شد.

او پس از جدایی معتقد بود که برسام فرزندش نیست اما همسر سابقش مدعی بود که ساسی وقتی متوجه بارداری او شده، وی را رها کرده است.

ساسی مانکن با نام اصلی ساسان یافته در ۲۷ آبان ماه ۱۳۶۷ در شهرستان اهواز به دنیا آمده است. ساسی سال ۱۳۹۹ با دختری به نام بیتا ازدواج کرد. مراسم ازدواج او شب گذشته در آمریکا با حضور تعدادی زیادی از هنرمندان خارج از کشور برگزار شده است. در ادامه تصاویری از عروسی لاکچری ساسی مانکن و بیتا را مشاهده می کنید.

جشن عروسی لاکچری ساسی مانکن و بیتا در آمریکا

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس3چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس5

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس16

فعالیت هنری اش را در اوایل سال ۱۳۸۵ با همکاری چند پسر جوان به نام حسین مخته و علیشمس آغاز کرد. این آهنگ را به صورت موزیک ویدیو در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کرد و به شهرت رسید. بیشتر آهنگ های او در اوایل فعالیتش شاد و پر انرژی بود یا به اصطلاح آنرا شیش و هشت می‌نامید.

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس19

بعد از اینکه به صورت حرفه ای با حسین مخته و علیشمس کار میکرد تصمیم به جدایی از آنها گرفته و به صورت تکی کار خود را ادامه داد. این خواننده زیرزمینی بعد از اینکه نتوانست کشورمان مجوز دریافت کند در نهایت در سال ۲۰۱۲ به کوالالامپور مهاجرت کرد و در آنجا به آمریکا پناهنده شد.

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس20

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس11

بعد از مهاجرت به آمریکا چندین موزیک ویدیو خارجی اصول و قواعد اسلامی را با زنان بی حجاب بر روی شبکه های ماهواره ای پخش کرد. با چندین خواننده معروف لس آنجلسی به نام ابراهیم حامدی معروف به ابی و همچنین آرش همکاری کرد.

چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس7چهره بدون آرایش و واقعی زن دوم و پیر ساسی مانکن لو رفت + عکس6