حامد سلطانی

علت تصادف مرگبار حامد سلطانی لو رفت + عکس

13:49 - 1401/03/19
حامد سلطانی مجری معروف صدا و سیما است. حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها است. حامد سلطانی چند روز پیش همسر و پسر یک ساله اش را طی تصادفی در جاده بیرجند از دست داد.

پاتوق آنلاین: حامد سلطانی مجری معروف صدا و سیما است. حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها است. حامد سلطانی چند روز پیش همسر و پسر یک ساله اش را طی تصادفی در جاده بیرجند از دست داد. حامد سلطانی و دخترش 8 ساله اش در این تصادف مرگبار جان سالم به در بردند. حامد سلطانی چند روز به دلیل جراحت در بیمارستان بستری بود. حامد سلطانی مجری بود.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: سحرگاه پنجشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی ام وی ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر واژگونی خودرو همسر و پسر خردسال مجری شبکه۳ (حامد سلطانی) فوت کردند.

علت تصادف مرگبار حامد سلطانی لو رفت + عکس11

وی افزود: کارشناسان با بررسی صحنه سانحه و رد لاستیک بر روی شانه خاکی جاده، بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و نیز بی احتیاطی راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی را علت این سانحه اعلام کردند.