حامد سلطانی | عکس همسر حامد سلطانی | عکس فرزند حامد سلطانی

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس

20:54 - 1401/05/22
حامد سلطانی مجری معروف تلویزیون که در فاجعه تصادف همسر و پسرش را از دست داد و داغدار شد اوتصاویری از خانواده اش منتشر کرد
حامد سلطانی

پاتوق آنلاین : حامد سلطانی مجری معروف صدا و سیما است. حامد سلطانی چند روز پیش بعد از اجرا در ورزشگاه آزادی به همراه خانواده به سفر رفت. حامد سلطانی در راه بیرجند تصادف کرد و همسر و پسر یک ساله اش را از دست داد. حامد سلطانی و پسرش...

بیوگرافی حامد سلطانی مجری حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد

سوابق و فعالیت ها سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.

حامد سلطانی با انتشار این عکس نوشت:

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس7

روزهای پرهیاهوی آخرِ سال را هیچ وقت دوست نداشتم این همه دویدن برای چیزهایی که نمی‌دانیم چرا یکهو می‌آیند در صدرِ اولویت‌ها؟! این همه کارِ عقب مانده که آخر به نصفش هم نمیرسیم... این همه "بوق بوقِ ماشین" و "تابلوهای اخطار ترافیک" و "ظرفیتِ‌پارکینگ‌تکمیل‌است"... این همه آی "من جای ارزان‌تر سراغ دارم" و "آی برای من کیفیت مهم‌تر است"... این همه "از این بهتر توی بازار پیدا نمیکنید" و "حالا یک دوری بزنیم بر میگردیم"... این همه "چرا اینطوری شُستی" و "این از اولش همینجوری بود"... این همه "تراکنش شما با موفقیت انجام شد" و "موجودی حساب کافی نیست"... این همه "بلیط موجود نیست" و "اگر می‌خواهید با قیمت بالاتر براتون رزرو کنم"... این همه "هفت سینِ اعلا برای خانواده‌های مشکل‌پسند" و "اگه همین سبزه رو خودمون مینداختیم نصف این قیمت در میومد"... این همه "حراجش کردم" و "آتیش زدم به مالم" و "یکی بخر دوتا ببر" و "آفِ فلان درصد"... نمیدانم یکجور مریضی است یا ضعفِ روانی اما درست وسطِ این همه تلاش برای یکهویی "نو شدن" من دلم می‌خواهد پنجره‌ها را ببندم، بخوابم، بیدار شوم، دوباره بخوابم، یا اینکه یک گوشه‌ی دنج پیدا کنم و ساعت‌ها پای آتش فقط چای پشتِ چای... چقدر از بچگی تا به امروز حرص خوردند اطرافیانم از این اخلاق ولی من هنوز همانم که بودم: ز غوغای جهان فارغ... . پ.ن: حواسم به دوربین نیست! . .

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس3

زندگی شخصی حامد سلطانی

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد و مجری تلویزیون است. او طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صدا و سیمای مشهد می باشد.

حامد سلطانی با انتشار این عکس نوشت:

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس8

باز هم این منِ آشفته‌ی پر از تردید، در تحیری مدام، ایستاده بر سرِ دوراهیِ عجیبی که تهِ هیچکدامشان پیدا نیست... و تو! که همیشه توی ذهنم مثلِ پیرمردهای مهربانِ نشسته در حجره تصورت میکردم، چشم به در برای از راه رسیدن یک نیاز، که حاجتش پیش تو باشد و باز لبخند بزنی و بدون نگاه کردن به صورتش، دستش را پر کنی و با دعایی بدرقه‌اش کنی! حالا توی سرم همان اشعار همیشگی مرور می‌شود که هربار وقتِ گذر از بازارچه‌ی حاج‌آقاجان و کوچه نوغان و خیابان طبرسی و تپل‌محله، به گوشم می‌خورد؛ با همان کیفیت نوار کاست‌های قدیمی که صدا را می‌لرزاند و سوزِ ناله‌ها را بیشتر میکرد: درو وا کن اومدم به من نگاه کن اومدم ضامن آهو رضا، لاله‌ی خوشبو رضا... دلم پرواز می‌کند به آن وقت‌هایی که همه‌ی آرزویم داشتن یک دستگاهِ آتاری بود که مال خودم باشد و لازم نباشد برای هربار کرایه‌اش، یک شناسنامه و هزار تومان پول گرو بگذارم! با دوچرخه برمیگشتم سمتِ خانه، قبل از آنکه حرم از تیررسِ نگاه خارج شود، برگشتم و میکرو (یک کنسول بازی قدیمی) طلب کردم. چند روز بعد به زحمت، مامان و بابا را راضی کردم و خریدمش... من همه‌ی لذت‌ها و دلخوشی‌های بچه‌گی‌ام پای آن میکروی سیاه را از همان نگاه تو میدانم... حالا ولی پر از دغدغه‌های ریز و درشتم، پر از گره‌های کوچک و بزرگ که زورم به بیشترشان نمیرسد، پر از گِله و سردرگمی و پیچ و تاب... آقای مهربانِ کارراه‌انداز! باز هم لطف کن و سرت را موقعِ پر کردنِ دستمان پایین بینداز و چشم‌هایت را ببند؛ بگذار خیال کنیم نشناختی و نمیدانی به چه کسی داری کمک میکنی... بگذار باز هم رویمان بشود وسطِ روسیاهی‌ها و خرابکاریِ دل، بیاییم درِ حجره‌ات. ما که به جز شما کسی را نداریم! همسایه! سایه ات به سرم مستدام باد... راستی! تولدتان مبارک

وضعیت ازدواج و همسر حامد سلطانی

حامد سلطانی چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است. همسرش فائزه صفری متولد 1368 می باشد. ثمره این ازدواج یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی است.

از همسر حامد سلطانی تصویری منتشر نشده و تنها مورد موجود مرتبط به ازدواج در صفحه شخصی مجری اعجوبه ها، نمایی از کیکی است که عکس آن را به مناسبت سالگرد ازدواجش منتشر کرده است.

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس19

فوت همسر و فرزند حامد سلطانی

حامد سلطانی در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و داغدار شد. این حادثه ساعت 4 و 10 دقیقه صبح در کیلومتر 65 محور خور به طبس رخ داد که در آن همسر و فرزند پسر مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند و این مجری 34 ساله و دختر 8 ساله اش مصدوم شدند.

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس8

فعالیت های حامد سلطانی در عرصه هنر

او همچنین مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در بسیاری از برنامه ها و مراسم های مختلف بوده است.

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

اجرای برنامه اعجوبه ها

فصل جدید اعجوبه‌ها به تهیه‌ کنندگی سیدمهدی حسینی است که اجرای آن را حامد سلطانی بر عهده دارد. اعجوبه‌ها در فصل جدید آیتم‌های مختلفی هم طراحی کرده است که در آن‌ها به معرفی کودکان، تعامل کودکان با پدران و تشخیص چهره مادران و همچنین مواردی دیگر می‌پردازد.

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس1

کارگردانی حامد سلطانی

حامد سلطانی علاوه بر اجرا در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت می کند و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس5

حامد سلطانی در سانحه‌ای رانندگی، روز ۱۴ خرداد در محور خوروبیابانک اصفهان به طبس، جان خود را از دست دادند.

عکس عاشقانه ای از حامد سلطانی و زنش که دل مردم را سوزاند + عکس5

حامد سلطانی در مراسم تشییع پیکر همسر و فرزندش خطاب به حاضران گفت: «امشب هرکس خواست بر این مصیبت گریه کند بر مصیبت ارباب بی‌کفنم حسین گریه و ثوابش را به روح همسر و فرزندم هدیه کند.»