عکس جدید خواننده معروف + تصاویر

17:11 - 1400/08/10
پویان مختاری و امیر تتلو خواننده های مشهور سوار بر رولز رویس فوق لاکچری پویان در خیابان های ترکیه را ببینید.
فخر-فروشی-های-پویان-

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر6

دور دور پوریان مختاری خواننده مشهور و شاخ اینستاگرامی قمارباز به همراه امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی در خیابان های ترکیه سوار بر رولز رویس فوق لاکچری و گرانقیمت پویان مختاری را ببینید.

نکته جالب اینجاست که امیر تتلو از رفتن بیرون از خانه و دور دور خوشش نمی آید و خیلی دوست دارد که در همان ویلای مشهور خودش باشد. در این ویدیو هم آنطور که معلوم است می گوید بعد از سه ماه بیرن آمده و اصلا راضی نیست از بیرون آمدن !

عکس جدید خواننده معروف + تصاویر14

فخر فروشی های پرحاشیه پویان مختاری

پویان مختاری که با پول قمار و خالی کردن حساب های مردم ثروت بسیار زیادی به جیب زده حالا نوبت به لذت بردن از این ثروت افسانه ای رسیده و می خواهد حسابی خوش بگذراند. او این روزها در لندن با دوست دختر جدیدش حسابی فخر فروشی می کند و ریخت و پاش های چند صد هزاردلاری او سوژه رسانه ها شده است. شاید اگر یکجا بشود بگویی جهان سومی همین جاست ! او از صبح تا شب در خیابان های لندن در حال نمایش دادن ماشین هایش است و عکس گرفتن با آنها در خیابان ها که اگر برای ایرانی ها این کار را می کند باید بگوییم فخر فروشی و اگر برای لندنی ها این کار را می کند که باید بگوییم همان جهان سومی و اگر برای سوزاندن نیلی عشق سابقش این کار را می کند که خودش رابطه را بهم زد ! پویان مختاری بعد از ثروت رویایی که از قمار به دست آورد به لندن رفته و دارد زندگی جدیدی را در کنار یک دختر مدل خارجی تجربه می کند و اخیرا از او خواستگاری هم کرده است. او زندگی بسیار شاهانه ای را با پول مردم فراهم کرده و در لندن مشغول فخر فروشی است. اما نیلی افشار ظاهرا رابطه قدیمی او با پویان خواننده در او اثر داشته و خواننده شده است. نیلی افشار هم می خواهد زندگی قبلی خودش که با برهنه شدن و حاشیه توانسته بود فالوور جذب کند را فراموش کند و خودش را خواننده معرفی کند.