پیمان قاسم خانی

حرکت عاشقانه پیمان قاسم خانی و همسر جوانش در خارج + عکس

19:16 - 1400/07/27
رمانتیک بازی میترا ابراهیمی همسر جدید و جوان پیمان قاسم خانی (همسر سابق بهاره رهنما) را ببینید.

رمانتیک بازی میترا ابراهیمی همسر جدید و جوان پیمان قاسم خانی (همسر سابق بهاره رهنما) را ببینید.

حرکت عاشقانه پیمان قاسم خانی و همسر جوانش در خارج + عکس18

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی با انتشار یک تصویر در استوری خودش سوژه کاربران شد. او با انتشار تصویر زیر نوشت : از این ایستگاه هایی که توش عکس فوری می گیرن قدیما تو ایران بود و من همیشه آروم بود کاش هنوزم بود، عکس مینداختم توش امروز این آرزوم اتفاق افتاد البته در راهروی متروی اینجا.

حرکت عاشقانه پیمان قاسم خانی و همسر جوانش در خارج + عکس4

خانم ابراهیمی این روزها در خارج از کشور هستند و گویا برای تحصیل رفته اند. میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

حرکت عاشقانه پیمان قاسم خانی و همسر جوانش در خارج + عکس20

ماجرای ازدواج جنجالی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی

ازدواج دوم پیمان قاسم خانی چگونه انجام شد ؟ بعد از طلاق بهاره رهنما دومین جنجال این رابطه ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی بود. پیمان قاسم خانی بعد از چند سال تنهایی در تیر ماه 1399 از میترا ابراهیمی ، دختر مستندساز و روانشناس درخواست ازدواج کرد این خبر اما بعد از رسانه ای شدن با تکذیب خانم ابراهیمی مواجه شد و ایشان اعلام کردند صفحه دوم شناسنامه ام هنوز سفید است ر نهایت بعد از هفت ماه در نهایت اسفند 99 عروس خانه بله را گفتند و پیمان قاسم خانی رسما برای بار دوم با خانم متیرا ابراهیمی ازدواج کرد