جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس

12:36 - 1400/07/12
صبا راد مجری سابق تلویزیون حالا در اینستاگرام فعال است و با انتشار استوری هایی از موی باز و لاک ناخنش پیج خود را بروز رسانی کرد.
جنجال-جدید-صبا-راد-ترکیه؟-عکس-

جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس20

صبا راد مجری سابق صدا و سیما است که همیشه او را با حجابی کامل در تلویزیون می دیدیم اما حالا خانم مجری آن چنان شکوفا شده که دیگر نمی توان جلویش را گرفت!

آن زمان که آزاده نامداری زنده بود و حواشی ای درباره کشف حجابش در خارج از ایران منتشر میشد، صبا راد او را دو رو خطاب کرد اما حالا خود این خانم دست آزاده را از پشت بسته و هر بار بی حجاب تر از پیش او را در اینستاگرام مشاهده می کنید. البته خانم های ایرانی راه پول دراوردن از اینستا را خوب یاد گرفته اند اما از اشخاص معروف چنین رفتار های جلفی به دور از انتظار است.

صبا راد یکی از همین چهره های اینستاگرامی است که با پست و استوری های ناجور جذب فالوور کرد و حالا تبلیغات انجام می دهد. روند بلاگر ها در اینستا نشان دادن هر کاری در زندگی شخصی شان است که ظاهرا خانم مجری هم عقب نمانده و تا آرایشگاه رفتن و لاک ناخنش را هم به کاربران نشان می دهد

جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس13

براشینگ خانم مجری

و این هم ویدیویی که خانم راد از موهای خود استوری کرد اما ما به صورت عکس آن را منتشر کردیم. رسیدگی به خود برای خانم ها یک امر کاملا پسندیده و جذاب است اما اینکه خانم های معروف در ایران برای جذب فالوور هر چیزی را از خود نشان دهند زیاد خوشایند نیست.

ناگفته نماند لوس بازی های صبا راد تنها به این کارش ختم نمی شود و او گاهی با حرکات موزون در اتاق خوابش و عشوه و دابسمش با آهنگ های خارجی سعی در جلب توجه نیز دارد.

جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس8

بیوگرافی صبا راد:

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75 آغاز نمود.

جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس9

ازدواج اول

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج دوم

صبا راد در سال 96 با مانی رهنما (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد.

جنجال جدید صبا راد در ترکیه؟ +عکس15