2 حادثه وحشتناک برای اصفهانی دیشب رخ داد

11:50 - 1400/04/04
2 حادثه تلخ بامدادی برای اصفهانی ها رخ داد . در این حادثه تلخ بامدادی یک یکی از آنها تصادف بود یک و مرد و 4 زن زخمی شدند

2 حادثه تلخ بامدادی برای اصفهانی ها رخ داد . در این حادثه تلخ بامدادی یک یکی از آنها تصادف بود یک و مرد و 4 زن زخمی شدند . در حادثه تلخ بامدادی دوم که انفجار در خانه مسکونی بود 2 مرد به شدت سوختند.

براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و انفجار منزل مسکونی در اصفهان بامداد جمعه هفت نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه گفت: ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در خیابان امام خمینی(ره) نرسیده به کیان پارس واژگون شد و پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵ دو واحد امدادی به محل اعزام شدند.

واژگونی خودرو و انفجار منزل در اصفهان ۷ مصدوم برجاگذاشت

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل یک مرد و چهار زن مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منظریه خمینی‌شهر منتقل شدند.

وی همچنین درباره انفجار منزل مسکونی براثر نشت گاز در بامداد امروز بیان کرد: این حادثه در خیابان ابونعیم جنوبی شهر اصفهان رخ داد و یک واحد آمبولانس به محل اعزام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: در این حادثه دو مرد ۳۸ و ۴۰ ساله دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی الکاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.