زمان آغاز مجدد محدودیت تردد شبانه + مبلغ جریمه

10:03 - 1400/03/29
 محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب (شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
زمان-آغاز-مجدد-محدودیت-تردد-شبانه-

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب (شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

زمان آغاز مجدد محدودیت تردد شبانه + مبلغ جریمه 17

در حالی که محدودیت تردد شبانه تا دو روز به مناسبت برگزاری انتخابات 1400 برداشته شده بود، از امشب این محدودیت در تمام شهرها اعمال می شود.سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور در این باره گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جریمه نمی شدند. همچنین ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود.

جهانی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه بود.

معاون اجتماعی پلیس راهور با اشاره به ارسال پیامک هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

جهانی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.