تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر

08:29 - 1400/03/06
آدرینا صادقی نیز مانند دیگر بازیگران حرفه ای کشورمان، بازیگری را از تئاتر شروع کرده
تصاویر-جنجالی-آدرینا-صادقی-

پاتوق آنلاین: مستقل آنلاین او نیز مانند دیگر بازیگران حرفه ای کشورمان، بازیگری را از تئاتر شروع کرده و از سنین کودکی علاقه مند به بازیگری بوده است.اولین تجربه حرفه ای آدرینا صادقی مربوط به سریال “احضار” می باشد که قرار است در شب های ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه یکم سیما به روی آنتن برود. با توجه به سابقه آدرینا صادقی در زمینه نمایش های بسیار حرفه ای در تئاتر، می توان انتظار داشت که به خوبی از پس نقش اش در این سریال بربیاید.

هر چند که نباید فراموش کنیم که سریال احضار اولین تجربه حرفه ای خانم صادقی به شمار می رود.

تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر4 زندگیناهم آدرینا صادقی

سن آدرینا صادقی:

با توجه به اینکه سریال احضار اولین کار حرفه وی بوده، اطلاعات دقیقی از زندگی و مشخصات ایشان در دست نیست اما ایشان دهه هفتادی می باشند و به نظر حدود ۲۵ تا ۲۷ سال سن داشته باشند.

عکس های اینستاگرامی آدرینا صادقی:

آدرینا صادقی در پیج اینستاگرام خود تصاویری را منتشر کرده است که در ادامه آنها را با هم مرور می کنیم.

همسر آدرینا صادقی:

از آنچایی که ایشان تازه به چهره ای شناخته شده تبدیل شده اند، اطلاعات دقیق یا مصاحبه ای از ایشان در دست نیست، اما بنا بر شواهد و اطلاعات موجود، خانم آدرینا صادقی تا کنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشند.

تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر12 عکس های اینستا آدرینا صادقی تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر3 آدرینا صادقی در اینستاگرام تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر3 پست های اینستا آدرینا صادقی تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر13 پیج آدرینا صادقی در اینستا

پیج اینستاگرام آدرینا صادقی:

آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار مانند بسیاری از دیگر چهره های شناخته شده، دارای پیج اینستاگرام می باشند که از طریق آیدی adrinasadegi می توانید پیج ایشان دسترسی داشته باشید:

تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر18 پیج اینستاگرام آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار

آدرینا صادقی در سریال احضار:

“احضار” نام سریالی به سفارش سازمان سیما فیلم برای شب های ماه رمضان ۱۴۰۰ می باشد که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

کارگردانی سریال احضار را علیرضا افخمی و تهیه کنندگی آنرا محمودرضا تخشید به عهده دارد. سریال احضار در دو لوکیشن مختلف می باشد که بخشی زیادی از فیلم در شمال کشور فیلمبرداری و بخشی نیز تهران فیلمبرداری می شود. کارهای فنی و فیلمبرداری این سریال به طور همزمان صورت می گیرد تا قسمت ها برای پخش در ماه رمضان به آنتن شبکه یک برسد.

آدرینا صادقی در سریال احضار در کنار بازیگران نام آشنای دیگری همچون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، روژین رحیمی طهرانی، مرتضی کاظمی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی می کنند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی به ایفای نقش می پردازد.

تصاویر جنجالی آدرینا صادقی در سریال احضار + تصاویر11 عکس های جدید آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار