اختلاف خانواده در اینستاگرام باعث بازداشت شد

15:19 - 1400/02/25
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار پیام های حاوی مطالب تهدید آمیز و توهین آمیز در فضای مجازی به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.
اختلاف-خانواده-اینستاگرام-باعث-بازداشت-شد-

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل انتشار پیام های حاوی مطالب تهدید آمیز و توهین آمیز در فضای مجازی به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.  اختلاف خانواده در اینستاگرام باعث بازداشت شد17 اختلاف خانواده در اینستاگرام باعث بازداشت شد9

سرهنگ‌ حسن کیخا، رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در تشریح خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اعلام اینکه فردی ناشناس اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز در اینستاگرام علیه اینجانب و خانواده من نموده و این موضوع باعث رنجش خاطر و از بین رفتن آسایش و آرامش خانواده من شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  • فیلم گفتگو و لحظه حمله 4 داعشی به طلافروشی های تهران + عکسعکس قبل و بعد کشف حجاب خانم مجری معروف / نیلوفر مولایی کیست؟! + فیلم

جلوی پیر شدن پوست صورتت رو با این کرم بگیر! آموزش اصول تحلیل تکنیکال بازارهای مالی کاشت با موی بلند و بدون تراشیدن مو! قیمت باور نکردنی! کاشت مو فقط 3 میلیون | مزوتراپی رایگان | اقساطی

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده و پیگیری های بعمل آمده توسط کارشناسان این پلیس متهم که از اقوام نزدیک شاکی پرونده بود مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این پلیس احضار و در ابتدا به بزه انتسابی خود معترف نشده ولی پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات استخراج شده از سوی کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و در نهایت اعلام کرد مدتی است با شاکی پرونده دچار اختلافاتی هستم و فضای مجازی را بهترین راه برای انتقام گیری انتخاب کردم.

سرهنگ کیخا ادامه داد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند؛ گاها کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به توهین ، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی در این فضا می‌کنند که این تصور غلطی است و این کار جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد : سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir پل ارتباطی میان شهروندان بوده و آنان می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را از این طریق به پلیس اعلام دارند.