بد بو شدن ماکروفر/ خانه داری

ماکروفرم بوی بد گرفته چیکارم کنم ؟/ بیا تا بگم با چه روشی بوی بد رو از بین ببری

04:38 - 1401/11/19
رفع بوی بد و نامطبوع در ماکروفر یکی از بوهایی است که هر از گاه در هر خانه‌ای ایجاد می‌شود و به سرعت تمام خانه را پر می‌کند.در این بخش راه حل آسان برای از بین بردن بوی بد مایکروفر اماده کرده ایم .

حذف بوی سوختن یا حتی بوی غذا از مایکروویو کار دشواری نیست، مگر اینکه تجهیزات مناسب داشه باشید و روش درست انتخاب کنید . در این بخش چند روش ساده برای تمیز کردن مایکروویو و حذف بوی آن وجود دارد.برای پاکیزگی و از بین بردن این بو از مواد طبیعی استفاده کنید که مواد شیمیایی وارد غذاهایتان نشود. از بین بردن بوی ماکروفر را دراینجا ببینید.

از بین بردن بوی ماکروفر

برای این کار از یک ماده طبیعی استفاده میکنیم : لیمو ترش.این میوه پر فایده از دیر باز برای پخت و پز برای از بین بردن لکه‌ها و بوی بد موادغذایی و تمیز کردن کفش‌های تنیس و …مورد استفاده قرار می گرفت .امروز ما برای از بین بردن آلودگی داخل ماکروفر هم از این ماده استفاده میکنیم :

 ماکروفرم بوی بد گرفته چیکارم کنم ؟/ بیا تا بگم با چه روشی بوی بد رو از بین ببری 0روش از بین بردن بوی سوختگی

 ماکروفرم بوی بد گرفته چیکارم کنم ؟/ بیا تا بگم با چه روشی بوی بد رو از بین ببری 15رفع بوی بد ماکروفر با سرکه

مراحل کار

۱٫یک فنجان مخصوصماکروفر برداشته و داخل آن آب لیمو ترش بریزید .آب لیمو ترش به عنوان یک بوزدا عمل میکند .

۲٫در این مرحله ماکروفر را روشن کنید و به مدت سه دقیقه بگذارید کار کند .حالا بگذارید تا فنجان همچنان در ماکروفر باشد تا بخارات بدرون آن نفوذ کند و تاثیر خود را بگذارد.

۳٫حالا فنجان را از ماکروفر بیرون بیاورید و داخل آن را با یک پارچه تمیزکنید .به خاطر داشته باشید اگر همیشه داخل ماکروفر تان را تمیز کنید داخل آن بوی بد نخواهد گرفت.