شیوا خسرومهر بعد از تزریق ژل به صورتش/عکس

22:19 - 1400/01/15
عکسی که شیوا خسرومهر با ظاهری متفاوت در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

عکسی که شیوا خسرومهر با ظاهری متفاوت در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.شیوا خسرو مهر متولد آذر ماه سال 1350 است .شیوا خسرو مهر یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است.

از کودکی با تئاتر آشنا بوده چون پدرش در این عرصه حضور داشته و فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بوده، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. در کلاسهای امین تارخ هم حضور داشته ، اولین حضورش بر روی صحنه سال 79 در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

یک دختر دارم بنام رکسانا که همه زندگی ام را در بر می گیره ، رکسانا سال اول دانشگاه است و گریم می خونه ، کار تئاتر انجام میده البته حرکات فرم و به بازیگری علاقه نداره،اما به هر حال وارد این حرفه شده.

شیوا خسرو مهر در گفتگویی اشاره ای به جدایی از همسرش داشته، او در این رابطه گفته:

هم پدر بودن و هم مادر بودن سخت است، مخصوصاً وقتی که مجبوری سوا و جدا از مادر نقش پدر را هم ایفا کنی و برای فرزندت سوای مادر، پدر هم باشی شاید جالب باشه که براتون بگم تبریکاتی که من روز پدر می گیرم خیلی بیشتر از زمانهایی است که برای روز مادر بهم تبریک می گن است.

گفتنی است پدر شیوا خسرومهر نیز با نام هوشنگ یکی از پیشکسوت تاتر در سبزوار می باشد که شغل اصلی وی خدمت معلمی در آموزش و پرورش بوده است.

شیوا خسرومهر بعد از تزریق ژل به صورتش/عکس20