عکس همسر خارجی و زیبای حسین یاری لو رفت +عکس

18:12 - 1400/01/08
حسین یاری از همسر خارجی ، زیبا و مو بلوند خود رونمایی کرد.

بنظر میرسه جولیا پانلی و یا لوسیا در نقش همسر جدید رضا (حسین یاری) باشه در فصل اول ریحانه(پانته آ بهرام) به بیماری سرطان مبتلا بود .احتمالا در فصل دوم ریحانه بخاطر بیماریش میمیره و لوسیا(جولیا پانلی) نقش همسر جدید رضا (حسین یاری) رو بازی میکنه.حسین یاری متولد 1346 در تهران است.

طرفدارانش به وی لقب “الماس سینمای ایران” را داده اند. حسین یاری دارای مدرک تحصیلی دیپلم است. حسین یاری یک دورهٔ یکساله در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا نمود. زهیر یاری برادر زاده حسینِ یاری است و بازیگر است.

حسین یاری بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش گندم‌ های خونین آغاز کرد و بعد از بازی در چند نمایش دیگر در سال 1361 به حوزه اندیشه و هنر اسلامی راه یافت و با گروه تئاتر حوزه فعالیت نمود و در سال 1362 برای نخستین بار در فیلم «وارث» حضور پیدا کرد. حسین یاری در واحد دوبلاژ صدا و سیما به عنوان گوینده هم فعالیت کرده است.

حسین یاری علاوه بر بازیگری و گویندگی فعالیت دیگری نیز دارد. حسین یاری همچنین کارمند بانک مرکزی ایران بوده‌ و بازنشسته شده است. طبق گفته خودش برای مدیریت کار در بانک و بازیگری دردسرهای بسیاری کشیده و با چنگ و دندان کار در بانک را حفظ کرده است.

حسین یاری در سال 71 ازدواج کرده است و حاصل این ازدواجش سه فرزند به نامهای سروش سارا و علی می باشد.

عکس همسر خارجی و زیبای حسین یاری لو رفت +عکس5