جنجال بزرگ نامزد ریاست بارسلونا علیه رئیس رئال

22:56 - 1399/12/08
تونی فریکسا نامزد ریاست بارسا در تمامی ایستگاه های اتوبوس و متروی شهر بارسلونا اقدام به چسباندن پوسترهایی برعلیه رئیس رئال کرده است.
جنجال بزرگ نامزد ریاست بارسلونا علیه رئیس رئال

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و تونی فریکسا امیدوار است بتواند در رقابت با خان لاپورتا و ویکتور فونت برنده نهایی شود و به صندلی ریاست بارسا برسد اما این احتمال بالا نیست.

فریکسا که اخیرا در یک مصاحبه وعده جذب همزمان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را داده، در اقدامی جالب توجه با انتشار پوسترهایی در ایستگاه های اتوبوس و متروی شهر بارسلونا خبرساز شد.

جنجال بزرگ نامزد ریاست بارسلونا علیه رئیس رئال6

محتوای این پوسترها بر علیه فلورنتینو پرز و خوان لاپورتاست. فریکسا یکی از فعال ترین ها در شبکه های اجتماعی است و انتقادات او به داوری ها به سود رئال همیشه برای او حاشیه ساز شده است.

یکی از پوسترها به همین قضیه اختصاص دارد و روی آن نوشته شده:« اجازه نخواهم داد تا "وارنتینو" لالیگا را کنترل کند.» اشاره او به فلورنتینو پرز رئیس رئال است و اتهام زده که او وی ای آر و داوری ها در لالیگا را تحت کنترل خود دارد.

مورد بعدی پوستر بر ضد خوان لاپورتاست و او به عدم تمایل لاپورتا به حضور در مناظره طعنه زده است.

لازم به ذکر است که لاپورتا اخیرا پیشنهاد مناظره رسمی با فریکسا و فونت را رد کرد. او بالاترین شانس برای برنده شدن در انتخابات را دارد.

منبع ورزش 3