بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند

10:49 - 1399/11/27
بارسلونا در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب باید به مصاف تیم پاریس برود که انگیزه های بالایی برای این دیدار دارد.
بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ماه دسامبر و پس از شکست 0-3 خانگی بارسا از یوونتوس اگر از هواداران بارسلونا سوال می کردید که در لیگ قهرمانان چه دورنمایی برای تیم محبوب شان متصورند، قطعا کمتر کسی با امیدواری حرف می زد اما سه ماه بعد، شرایط تغییر کرده است.

در ماه های ابتدایی فصل، مصدومیت بازیکنانی چون آنسو فاتی، جرارد پیکه، سرجی روبرتو و فیلیپ کوتینیو نیز مزید بر علت شد تا تیم رونالد کومان به خوبی شکل نگیرد.

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 2

تبلیغات

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 12

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 13

ساعت برند فسیل را این بار در تخفیف ویژه ولنتاین با بهترین قیمت بخر!

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 14

بارسا سه شنبه شب باید در نوکمپ از پی اس جی پذیرایی کند و حالا شانس خوبی هم برای پیروزی دارد.

باشگاه کاتالان که تا به اینجای فصل در لالیگا به خاطر شروع بسیار بدش، 20 امتیاز از دست داده و فاصله با اتلتیکوی صدرنشین را زیاد می بیند، با شروع سال میلادی جدید پوست انداخته و به تیمی متفاوت تبدیل شده است.

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 1

پس از قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و برخورد بارسا با پی اس جی، حریف پاریسی شانس اول صعود محسوب می شد چرا که در بهترین فرم خودش قرار داشت اما بارسلونا و هوادارانش اکنون دلایل بسیار خوبی برای خوشبینی دارند:

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 0

نمایش های دیدنی

هواداران بارسلونا مدتی است که بار دیگر از تماشای بازی تیم محبوب شان به وجد می آیند. بارسا در یک ماه و نیم اخیر 7 برد متوالی در لالیگا کسب کرده و در کوپا دل ری نیز به نیمه نهایی رسیده؛ هرچند بازی رفت را با دو گل به سویا واگذار کرد. بارسا در لالیگا و کوپا دل ری نمایش هایی جذاب داشته و چند بازی را نیز در حالی برد که ابتدا عقب افتاده بود ولی در دقایق پایانی کامبک زد و ورق را برگرداند. می توان به بازی برابر گرانادا و رئال بتیس اشاره کرد.

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 10

بازگشت لیونل مسی به فرم ایده آل

لیونل مسی دیگر بازیکن ابتدای فصل نیست؛ کسی که به جدایی فکر می کرد و تمرکز لازم را در زمین نداشت. مسی تا به اینجای فصل در لالیگا 15 گل زده از جمله دبل شب گذشته برابر آلاوس که با دو شوت از راه دور بود. وقتی مسی روی فرم باشد، بارسلونا هر کاری را ساده تر پیش خواهد برد. بی تردید یک مسی با انگیزه و مشتاق، خطری جدی برای پی اس جی خواهد بود.

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 11

پیشرفت عمومی در تیم

نه تنها لیونل مسی که دیگر بازیکنان بارسا نیز کنار او اوج گرفته اند. می توان به آنتوان گریزمان و فرانکی دی یونگ اشاره کرد که در دو ماه اخیر پیشرفت شان خیره کننده بوده است. رونالد کومان سرمربی بارسا با تغییر پست دی یونگ او را به دروازه حریف نزدیک تر کرد و تاکنون توانسته زننده شش گل باشد. گریزمان هم بیشتر از گذشته گل می زند. سطح کیفی بازیکنان بارسا در 2021 قابل قیاس با نیمه دوم 2020 نیست.

بارسلونا می تواند تیم PSG را حذف کند 6

تعدد مصدومیت های جدی در پاری سن ژرمن

پی اس جی برای بازی سه شنبه شب، نیمار و آنخل دی ماریا را در اختیار ندارد. به خصوص مصدومیت هفته قبل نیمار برابر کان در جام حذفی خبری کابوس وار برای خودش و پاریسی ها بود. او حتی مشخص نیست به بازی برگشت می رسد یا خیر. غیبت دی ماریا نیز قطعا برابر بارسا به چشم خواهد آمد.

منبع ورزش 3