واکنش سرمربی آرژانتینی به غیبت نیمار برابر بارسا

20:50 - 1399/11/24
پوچتینو سرمربی پاریس درمورد وضعیت تیم و غیبت ستاره هایی چون نیمار و دیماریا برابر بارسا واکنش نشان داد.
واکنش سرمربی آرژانتینی به غیبت نیمار برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت نیمار در یک بازی کم اهمیت جام حذفی و به فاصله شش روز تا بازی بزرگ برابر بارسا باعث شد او این جدال بزرگ را از دست بدهد و هنوز مشخص نیست که بتواند در بازی برگشت که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، حضور پیدا کند.

واکنش سرمربی آرژانتینی به غیبت نیمار برابر بارسا1

مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه با اوندا سرو و در مورد مصدومیت نیمار گفت:« نیمار برای بازی های بزرگی مثل بازی پیش رو برابر بارسا متولد شده است و به همین دلیل غیبت او بیش از همه برای خودش گران تمام شد و بسیار هم ناراحت است.

نیمار به دلیل سبک بازی اش بارها با خطای بازیکنان مقابل روبرو می شود و متاسفانه داوران نیز به خوبی از بازیکنانی مثل او محافظت نمی کنند. نیمار عاشق کار با توپ است و فوتبال را به شیوه ای متفاوت بازی می کند. او حتی در تمرینات نیز همینطور است. نیمار به هیچ وجه قصد تحریک بازیکنان مقابل را ندارد.»

نیمار و سفر به برزیل برای درمان:« نمی دانم؛ این باید با هماهنگی تیم پزشکی باشد. شاید برای او سفر به برزیل و حضور در فضایی متفاوت، خوب هم باشد.»

واکنش سرمربی آرژانتینی به غیبت نیمار برابر بارسا15

غیبت نیمار و دی ماریا برابر بارسا:« از دست دادن این دو بازیکن برابر بارسلونا در چنین دیدار مهمی بدون شک ضایعه بزرگی است ولی باید خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم. من انسانی خوشبین هستم و این هم یک چالش جدید برای تیم خواهد بود.»

واکنش سرمربی آرژانتینی به غیبت نیمار برابر بارسا16

امباپه:« امباپه یک واقعیت مسلم است. او توانایی های بالقوه فوق العاده ای دارد. کیلیان سرعتی خیره کننده دارد و می تواند هر دفاعی را به زحمت بیندازد.»

مربیگری رئال در آینده:« الان در پی اس جی خوشحالم و در قراردادم بندی برای پیوستن به رئال وجود ندارد. امسال از بارسا هم پیشنهادی نداشتم.»

منبع ورزش 3