عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا در سال آینده

12:39 - 1399/11/24
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال عربستان دیدار های سوپر جام اسپانیا از سال آینده در کشور عربستان برگزار خواهد شد.
عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا در سال آینده

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته رقابت‌های سوپرجام اسپانیا با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید والنسیا در کشور عربستان برگزار شد؛ مسابقاتی که نهایتاً در بازی فینال آن رئال مادرید در ضربات پنالتی موفق به شکست رقیب همشهری یعنی اتلتیکو شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

بر اساس قراردادی که بین فدراسیون فوتبال اسپانیا و عربستان منعقد شده قرار بود که امسال نیز رقابت‌های سوپرجام در این کشور برگزار شود؛ با این حال شیوع گسترده ویروس کرونا در سرتاسر دنیا و محدودیت های به وجود آمده ناشی از آن باعث شد که تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ شود و بازی ها امسال به جای عربستان در خود کشور اسپانیا برگزار شود.

عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا در سال آینده1

در این بین طی هفته‌های گذشته گفته شد که ممکن است فصل آینده نیز رقابت‌های سوپرجام در همین کشور اسپانیا برگزار شود اما اکنون این موضوع تکذیب شده است. در همین ارتباطات لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرده که از فصل آینده دوباره مسابقات سوپر جام در کشور عربستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است چندی پیش سوپر جام این فصل با حضور تیم های بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و بیلبائو در اسپانیا برگزار شد. مسابقاتی که با قهرمانی اتلتیکو بیلبائو خاتمه یافت.

منبع ورزش 3