پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام

11:24 - 1399/11/18
تیم بایرن مونیخ بلافاصله بعد از بازی دیشب خود برابر هرتابرلین، آلمان را به مقصد قطر ترک کرد تا خود را براب تورنومنت جام باشگاه های جهان آماده کند.
پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام

به گزارش "ورزش سه"، اولین جام قهرمانی در دسترس بایرن مونیخ در این فصل، جام جهانی باشگاه ها است. در صورت قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، بایرن مونیخ ششمین قهرمانی خود در طول 12 ماه را به دست خواهد آورد. بایرنی ها پس از برد 1-0 برابر هرتا برلین شب گذشته به قطر پرواز کردند.

پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام19

بایرن در جام جهانی باشگاه ها ابتدا در نیمه نهایی با الاهلی، قهرمان جام باشگاه های آفریقا و قهرمان لیگ مصر، دیدار خواهد کرد. بایرن در صورت پیروزی برابر الاهلی مصر در فینال به مصاف نماینده مکزیک یا برزیل خواهد رفت.

پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام9

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در باره شرکت در جام جهانی باشگاه ها گفت: "مفتخریم که می توانیم در این تورنمنت بازی کنیم. کارهای زیادی پیش روی ما است، اما تمام تلاش خود را برای بردن این جام به خانه، می کنیم."

بایرن مونیخ با 22 نفر از اعم از کادر فنی و بازیکنان به قطر پرواز کرد.

پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام10

در میان بازیکنان بایرن مونیخ، مانوئل نویر، توماس مولر، جروم بواتنگ و دیوید آلابا یک بار در سال 2013 جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر برده اند و می توانند در این تورنمنت برای بار دوم طعم قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را بچشند.

پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام10

توماس مولر در این باره گفت: "قهرمانی در چمپیونزلیگ در تابستان این فرصت را نصیب ما کرد تا بتوانیم در جام جهانی باشگاه ها حاضر شویم. به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم و می خواهیم زنجیره افتخارات فصل گذشته را با یک قهرمانی دیگر تکمیل کرده و فاتح شش گانه شویم.

پرواز بایرن به قطر برای کسب اولین جام15

طبعا به عنوان یک تیم اروپایی ما مدعی اول جام هستیم ولی می خواهیم این موضوع را فراموش کنیم و با قدرت در زمین حاضر شویم. بایرن باشگاهی جاه طلب است و با احترام به رقبا می خواهیم جام را بالای سر ببریم."

منبع ورزش 3