اظهارات فکری درمورد عصبانیت وریا در زمین

10:04 - 1399/11/18
محمود فکری سرمربی استقلال توضیحاتی پیرامون عصبانیت کاپیتان تیم برابر نساجی ارائه کرد.
اظهارات فکری درمورد عصبانیت وریا در زمین

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری بعد از برد تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوبی شد. علیرغم بارندگی امروز که قبل از بازی و در جریان بازی بود در مجموع بازی خوبی شد. نساجی با برنامه ای که داشت بازی بسته ای را ارائه داد و به دنبال یک امتیاز در درجه اول بودند و شانس خودشان را در ضدحملات هم دنبال می کردند. بچه های ما با حوصله فوتبال بازی کردند و با آرامش کار را دنبال کردند. در نیمه دوم البته در بخشی از بازی عصبی کار را دنبال می کردند اما در ادامه خودشان را کنترل کردند.

وی ادامه داد: موقعیت های خوبی را هم در نیمه اول و هم دوم ایجاد کردیم اما در مجموع حق مان برد بود که در نهایت با گلی که زدیم به سه امتیاز رسیدیم. امیدوارم روند را به همین شکل حفظ کنیم و صدرنشینی را نگه داریم و جلو برویم.

فکری درباره تغییرات تاکتیکی تیمش در نیمه دوم و دفاع چند لایه حریف گفت: ما تصور این را داشتیم که احتمالا نساجی پرس از جلو داشته باشد و هم اینکه برنامه تاکتیکی خود را روی بازی بسته قرار دهند. اینکه فضا را بگیرند و دنبال ضدحمله باشند. در نیمه اول سه دفاعه کار را دنبال کردیم و در نیمه دوم هم به همین شکل کار را دنبال کردیم ولی تاکتیک را عوض کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم. موقعیت های زیادی را در نیمه دوم به وجود آوردیم. پنالتی که به دست آوردیم می توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما مهدی از این فرصت استفاده نکرد. در مجموع در این شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی بگیرد اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و جایگاه خودمان را در صدر حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره واکنش وریا غفوری قبل از و بعد از تعویض که با اعتراض راهی رختکن شده بود اینطور توضیح داد: وریا یک سری از دقایق بازی و همان جایی که کارت زرد گرفته بود عصبی شد. شاید کمتر به او توپ رسیده بود و حتی به من هم گفت و سر همین عصبی شد و بهم ریخت و کارت گرفت. بعد از اینکه کارت گرفت به من اشاره کرد که تعویضم کنید که ما این کار را کردیم. از آن طرف هم رفت رختکن. موضع تعویض و ناراحتی اش به این خاطر بود که شاید به او توپ نرسید یا کم رسیده است.