حامد لک این بار هم ترک عادت نکرد!

14:00 - 1399/11/17
حامد لک آمار جالبی در دریافت کارت زرد در بازی های تیمش دارد که در بازی برابر تراکتور هم با دریافت کارت زرد، عدد دریافتی کارت های خود را به عدد 5 افزایش داد.
حامد لک

به گزارش "ورزش سه" سیدمهدی سیدعلی تعلل‌های پیاپی حامد لک در شروع بازی را وقت‌کشی دانست و سرانجام به دروازه‌بان پرسپولیس کارت زرد داد تا او چهارمین کارت زرد خود در لیگ بیستم را دریافت کند و در دیدار هفته آینده تیمش مقابل مس رفسنجان غایب باشد تا فرصت بازی در این دیدار معوقه به رادوشوویچ برسد.

لک البته امروز توانست در تبریز طلسم‌شکنی هم کند و پس از چهار هفته بار دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد تا به ششمین کلین‌شیت فصل برسد؛ آخرین‌بار لک مقابل سپاهان موفق شده بود تا کلین‌شیت کند و مقابل استقلال، فولاد، آلومینیوم اراک و ماشین‌سازی نیز 6 بار دروازه او باز شده بود.

در مجموع نگاهی به کارنامه لک در دوران حضورش در پرسپولیس، نشان می‌دهد که او تا به امروز برای سرخ‌پوشان 22 بار (در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر) به میدان رفته که ماحصل آن 11 کلین‌شیت بوده و سنگربان سرخ‌پوشان توانسته در نیمی از بازی‌هایی با پیراهن پرسپولیس کلین‌شیت کند؛ به خوبی هواداران پرسپولیس درخشش او در مسیر حضور دوباره سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر دارند.

او در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم یکبار مقابل التعاون کارت زرد گرفت تا در مجموع 22 مسابقه حضورش در میدان با پیراهن پرسپولیس، 5 کارت زرد گرفته باشد، که آماری عجیب و معادل کل 26 بازی فصل گذشته که برای ماشین‌سازی انجام داد، است تا نشان بدهد در زمینه دریافت کارت زرد و قرمز، یکی از رکورددارهاست!