هادی حجازی فر | همسر هادی حجازی فر

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی "نعیم" پوست شیره! (عکس)

12:55 - 1401/12/19
هادی حجازی فر یکی از بازیگران توانمند کشورمان است که این روزها با فیلم موقعیت مهدی و پوست شیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

پاتوق آنلاین: هادی حجازی فر یکی از بازیگران توانمند کشورمان است که این روزها با فیلم موقعیت مهدی و پوست شیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی

ماجرای جالب آشنایی هادی حجازی فر با همسرش

هادی حجازی فر، بازیگر نقش نعیم پوست شیر که با بازی تحسین برانگیز خود در این سریال، توجه همه را به خود جلب کرده است، با حضور در نقش های مختلف این را ثابت کرده که می تواند در هر ژانری خوش بدرخشد.

او که با ساخت فیلم سینمایی موقعیت مهدی برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شد، اخیرا در دومین حضور خود در شبکه نمایش خانگی با برادران محمودی همکاری نموده و در سریال شبکه نمایش خانگی «پوست شیر» به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش حمید در دوزیست که تماشاگر را تا لحظه آخر در مشتش می‌گیرد و بازی می‌دهد، در برنامه دورهمی مهران مدیری خاطره بامزه ای از ازدواجش را تعریف کرد که در این بخش به آن می پردازیم.

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی

خاطره بامزه هادی حجازی فر از خواستگاریش

هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان فیلم موقعیت مهدی در برنامه دورهمی درباره خواستگاری و ازدواج خود به مهران مدیری گفت:

من به مدت سه سال با همسرم در دانشگاه بر سر یک موضوع کودکانه قهر بودیم. زمانی که در یک سریال برای شبکه ارومیه بازی می کردم و انتخاب بازیگران نیز بر عهده من بود و برای نقش همسر خودم در این مجموعه به دنبال فرد مناسبی بودم.

به تهران آمده و وارد دپارتمان دانشگاه شدم و قرار شد به اولین نفری که از همکاسی های خودم دیدم پیشنهاد بازی بدم. همسرم مقابل دپارتمان ایستاده بود و بدون توجه به ایشان به طبقه بالا رفتم اما هیچ کدام از همکلاسی های خودم را ندیدم تا اینکه دوباره همسرم رو دیدم و به ایشون گفتم که تو این سریال بازی می کنی و او هم پذیرفت.

بعد از مدتی با روشهای مختلف شاعرانه خواستم ایشون رو متوجه خواستگاری کنم که نشد در آخر خیلی راحت و صریح گفتم که الهام با من ازدواج می کنی که ایشون هم پاسخ مثبت دادند و ما در سال 1383 ازدواج کردیم.

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی

بیوگرافی مختصر و فیلم های هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 31 خرداد 1355 است. او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی و با بازی در مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرد و در فیلم هایی چون موقعیت مهدی، در پوست شیر، دوزیست، آتابای، بی همه چیز، پیتوک، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، منطقهٔ پرواز ممنوع، ژن خوک، دوپینگ، زیرخاکی، نسبت خونی، ممنوعه و... نقش آفرینی نموده است. حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال 1400 ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد.

این خانوم زیبا و جذاب زن واقعی

هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش، محمدحسین مهدویان و همسرش/ عکس از ارشا عقیقی

هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و این زندگی موفق ثمره اش یک فرزند پسر بنام «هامون» می باشد.