اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی خاص + عکس

09:52 - 1399/10/24
امیرمحمد متقیان در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی جالب و دیدنی از خود را در اولین فیلم سینمایی اش برای دنبال کنندگان به اشتراک گذاشت که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این عکس منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
امیرمحمد متقیان

خدایا شكرت بالاخره شد! .

اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی متفاوت/ «طبقه یک و نیم» یک گام دیگر تا فجر . امیرمحمد متقیان در اولین حضور سینمایی‌اش با چهره‌ای متفاوت در فیلم «طبقه یک و نیم» ایفای نقش کرد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه؛ امیرمحمد متقیان بازیگر شناخته‌شده برنامه‌های کودک که بیش از یک دهه در برنامه‌های متنوع کودک و نوجوان در کنار داریوش فرضیایی (عموپورنگ) نقش‌آفرینی کرده و به شهرت رسیده است، حالا با نقش و چهره‌ای متفاوت در فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشته است.

فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی در میان ۶۲ فیلم بلند سینمایی حائز شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که مورد داوری قرار خواهد گرفت. . داستان این فیلم کمدی اجتماعی در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، مهران رجبی، بهروز پناهنده ، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی ، رامتین پورقاسمیان با حضور امیر محمد متقیان به همراه مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران این فیلم هستند.

اسامی عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسنده: حسین نمازی، دستیار نویسنده: وحید اسماعیلی، مدیر تولید: سعیده حمیدی، مجری طرح: حامی جهانی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، تدوین: منوچهر صانعی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: فرزان معاونیان، دستیار صدابردار: آرش هوجقانی، صداگذار: بهروز معاونیان، طراح لباس: رسا ابطحی، طراح صحنه: مهرداد رنجی، مشاور پروژه: امیر صیدآبادی، سرمایه‌گذاران: سعیده حمیدی و کارخانه اُیاز، دستیار اول و برنامه‌ریز: گلچهره دانش، دستیار دوم کارگردان: حمید احمدی، منشی صحنه: محبوبه خوش روش، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی، عکاس: عرشیا حمیدی، جانشین تولید: امین شفا، گرافیست: راضیه شاکر

امیر محمد متقیانزمینه فعالیت: مجری کودک، خوانندهتولد امیر محمد متقیان:۱۸ خرداد ۱۳۷۴ [۱]محل زندگی امیر محمد: تهرانملیت: ایرانیسال‌های فعالیت امیر محمد متقیان:از تابستان ۱۳۸۴ با برنامه عمو پورنگ

امیرمحمد متقیان 13 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده و یكی یكدانه خانه است تا كلاس پنجم ابتدایی در مدرسه تیزهوشان درس خوانده است و دبیرستان در رشته ادبیات و علوم انسانی بوده است.

عاشق سینه‌چاك ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاك صحنه خورده تا این كه سال 84 با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌سواری در كوچه را رویای روزهای رفته‌اش كرده است. امیر محمد متقیان در مصاحبه‌ای می‌گوید به کتاب علاقه دارد و از شهرتی که در کودکی به‌دست آورده‌ است ناراضی است.

همان روزهایی كه شادمانه‌‌های رنگ وارنگ و خنده‌های ریز را بر لب‌های همسالانش می‌نشاند. امیرمحمد صدای ششدانگ و دلنشینی هم دارد و تاكنون بیش از 20 ترانه شاد و كودكانه را با عموپورنگ همخوانی كرده و خوانندگی 5 اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی خاص + عکس10

امیر محمد مجری برنامه کودک

امیرمحمد راحت حرف می‌زند و مزه‌پرانی‌هایش حال خوبی به آدم می‌دهد. اگرچه به عقیده خیلی‌ها، دیده شدن و اهمیتش را از بودن و قرار گرفتن در كنار عمو پورنگ دارد، اما سال‌ها حضور و مقبولیت امیرمحمد متقیان نشان داده بی‌آن كه سایه‌ای بر سرش سنگینی كند، قابلیت ماندن دارد، هرچند بامرام‌تر از آن است كه بخواهد ساز جدایی كوك كند: «تا وقتی عمو پورنگ مرا بخواهد می‌مانم و همكاری می‌كنم.» این را با تاكید و تعصب خاص می‌گوید.

جدیدترین تصاویر امیر محمد متقیان

اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی خاص + عکس15

تصاویر امیر محمد

اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی خاص + عکس2

مادر امیر محمد متقیان

اولین حضور امیرمحمد متقیان در سینما با گریمی خاص + عکس7

تصاویر امیر محمد متقیان