تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد

10:59 - 1399/10/21
در این تصویر جشن تولد خواهرزاده یکتا ناصر را با حضور خانم بازیگر مشاهده می کنید
یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که چندی پیش در سریال دل ساخته همسرش منوچهر هادی ایفای نقش کرده بود. چند سال پیش او و خواهرش همزمان با هم باردار شدند و دختران شان نیز با اخلاف کمی از هم به دنیا آمدند.

جشن تولد خواهرزاده یکتا ناصر

یکتا ناصر در پست نوشت:

فسقلى خاله هم چهار ساله شد.

تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد8

تولد خواهرزاده یکتا ناصر

بد نیست درباره یکتا ناصر بیشتر بدانید

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد4

یکتا ناصر و دخترش

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید. به بهانه تولد خواهرزاده یکتا ناصر درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم

تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد14

یکتا ناصر و مادرش

ناصر تا سال ۷۹ عملکرد درخشانی از خود نشان نداد اما ناگهان اوضاع و شرایط تغییر کرد. حمید لبخنده برای مجموعه با من بمان سرنوشت یکتا ناصر را تغییر داد. از این پس ناصر در مسیر موفقیت گام برداشت. وی نخستین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم ساقی تجربه کرده است. او طرفدار تیم پرسپولیس است و آرام جعفری را یکی از دوستان صمیمی خود می‌داند. محسن چاوشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی از خواننده‌های مورد علاقه یکتا ناصر هستند.

تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد0

خواهر یکتا ناصر

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

تصویر جنجالی یکتا ناصر در جشن تولد12

منوچهر هادی و یکتا ناصر