دانستنی های مهم درمورد ریمل زدن + نکات

16:14 - 1399/10/20
اگر خانم ها اصول و روش های ریمل زدن را به صورت کامل رعایت کنند، قطعا مژه های پرپشت و زیبایی خواهند داشت.
ریمل

ریمل زدن، کار نسبتا سختیه، چون کثیف کاری زیاد داره و پاک کردن و دوباره زدن اون، کار حوصله سربری هستش.

تازه غیر از اینکه باید با دقت بیشتری ریمل بزنید تا مجبور نشید اونو پاک کنید و دوباره بزنید، باید نکات مهمی رو بدونید تا مژه هاتون با این لوازم آرایش گرون قیمت، زیباتر و جذاب تر بشه وگرنه که فقط پولتونو هدر دادید! اما اگه نکته های ساده و ترفندهای حرفه ای ریمل زدن رو بدونید، می تونید بدون نیاز به هر آرایش دیگه ای، صورت و میکاپ جذاب تری داشته باشید.

ریمل یکی از محبوب ترین لوازم آرایش بین خانوم هاست که همگی معتقدن با اون، جذاب تر و زیباتر میشن و واقعا هم همین طوره، چون ریمل باعث عمق دادن به زیبایی چشم ها میشه و کاری می کنه که چشم هاتون درشت تر، روشن تر و جوان تر به نظر برسه، پس وقتشه که توی ریمل زدن حرفه ای بشید.

حجم دادن به مژه ها

همیشه ریمل زدن رو از ریشه تارها شروع کنید و به حالت لرزش و زیگراگ به سمت نوک مژه برید. این کار به سرعت به مژه ها حجم میده و اونا رو پرپشت تر می کنه و باعث میشه مژه ها بالا و لیفت شده باقی بمونن.

جلوگیری از گلوله شدن ریمل روی مژه

اول یه لایه ریمل بزنید و اجازه بدید 30 ثانیه بگذره و بعد، یه لایه دیگه بزنید. برای لایه دوم، به خوبی براش ریمل رو با سر محفظه اون سبک کنید تا مایع زیادی نداشته باشه و فقط مژه ها رو شانه بزنه و اضافه ریمل رو از روی مژه ها بگیره.

اگه می خواید مژه ها کاملا پرپشت بشه، 2 مرحله ریمل بزنید (بینشون 30 ثانیه زمان بزارید) و بعد به روش بالا عمل کنید.

مژه های تار به تار

برای اینکه مژه هاتون کاملا تار به تار بشه و حالت چسبنده و دسته دسته پیدا نکنه، حتما با یه دستمال کاغذی، اضافی ریمل رو از روی براش اون بگیرید و بعد ریمل بزنید.

دانستنی های مهم درمورد ریمل زدن + نکات16

چشم های بازتر و درشت تر

برای اینکه چشم هاتون بازتر و درشت تر به نظر بیاد، همیشه قبل از ریمل زدن، با فرمژه، مژه هاتونو کاملا فر کنید. فرمژه رو کاملا روی خط مژه ها قرار بدید و تنظیم کنید و بعد با فشار کم اما کمی طولانی، فرمژه رو ببندید تا مژه ها فر بشه.

جلوگیری از خشک شدن ریمل

برای اینکه عمر استفاده از ریمل مژه تون بیشتر بشه، براش اونو داخل محفظه، پمپاژ نکنید و با حالت عقب و جلو کردن سریع براش، سعی نکنید که مایع بیشتری رو جذب براش کنید، برای این کار فقط کافیه که براش رو داخل محفظه بچرخونید.

با پمپ کردن براش داخل محفظه، هوا وارد اون میشه که باعث خشک شدن سریع ریمل مژه میشه.

انتخاب ریمل

خرید ریمل حوب و مناسب، یکی از رمزهای داشتن مژه ها و آرایش چشم حرفه ای و جذابه. شما زمانی می تونید از نتیجه آرایشتون راضی باشید که لوازم آرایش خوب و درستی خریده باشید وگرنه هر چقدر هم که حرفه ای باشید، نتیجه خوبی نمی گیرید. مخصوصل برای ریمل مژه که خیلی از خانوما با خرید اون مشکل دارن و نمی تونن ریمل درستی که می خوان رو بخرن.

نکته آخر:

برای اینکه نتیجه بهتری در میکاپ صورتتون بگیرید و آرایش زیباتر و راحت تری داشته باشه، بهتره که ریمل زدن رو در آخرین مرحله انجام بدید.