شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

شخصیت شناسی / آدمها ی خوش قول متولد کدوم ماه هستن؟

09:10 - 1402/03/11
اینکه خوش قولی در میان متولدین ماه های سال متفاوت است شکی نیست اما شما می توانید با کسانی که در رابطه هستید با توجه به ماه تولدشان میزان خوش قولی آنها را بسنجید
شخصیت شناسی

تفاوت میزان خوش قولی در میان متولدین ماههای مختلف

همه ما دوست داریم که با افراد خوش قول رابطه داشته باشیم، زیرا اگر کسی بدقولی کند، به ما توهین می شود و نمی توانیم این موضوع را تاب بیاوریم. در این قسمت طبق ماه تولد به شما معرفی می کنیم که کدام افراد خوش قول تر هستند و می توانید بیشتر روی آن ها حساب کنید. مثل همیشه یادآور میشویم که این موارد جنبه ی طالع بینی و سرگرمی دارند و قطعا برای تک تک متولدین ماههای مختلف صدق نخواهد کرد اما در اکثر موارد گفته ها درست هستند.

آبان

آبان ماهی ها غرور منحصر به فردی دارند. زمانی که به شما قول می دهند، انگار یک تکه از اعضای بدن خود را پیش شما جا گذاشته اند و زمانی که حرفی از دهان آن ها خارج شود، صد درصد آن را انجام می دهند. آبان ماهی ها ارزش کلمات و جملات را می دانند و آن را سبک نمی شمارند. پس مطمئن باشید که 100 درصد به حرف خودشان عمل می کنند.

شخصیت شناسی / آدمها ی خوش قول متولد کدوم ماه هستن؟13

شهریور

شهریور ماهی ها کمی مضطرب و عصبی هستند و همیشه هر شرایطی را تجزیه تحلیل می کنند و خودشان را برای بدترین اتفاقات آماده می کنند. اگر به شما قول بدهند، بدانید که از قبل تمام شرایط را ارزیابی کرده اند و بهترین تصمیم را گرفته اند. قول شهریور ماهی ها معمولاً با برنامه ریزی عملی می شود و شما را نا امید نخواهند کرد.

دی

دی ماهی ها افراد مسئولیت پذیری هستند. آن ها اگر نتوانند کاری را انجام دهند، به شما قول نمی دهند. اگر به یک فرد دی ماهی نزدیک باشید، می دانید که آن ها به قول خود متعهد هستند. به حرفی که می زنند عمل می کنند. فرقی هم ندارد که چه چیزی گفته باشند. شکستن قول و عهد برای آن ها هرگز کار راحت و آسانی نیست؛ مگر اینکه مجبور باشند که معمولاً نمی گذارند چنین اتفاقی بیفتد.

مرداد

مرداد ماهی ها وابسته به این هستند که دیگران چه نگاهی به آن ها دارند. آن ها می خواهند هر کاری را انجام دهند تا از جایگاه خودشان محافظت کنند. به همین دلیل برای این که از چشم دیگران نیافتند، به قولی که داده اند عمل می کنند، زیرا می خواهند تصویر خوبی از خودشان به یادگار بگذارند. هنگامی که یک مرداد ماهی در مورد چیزی قول می دهد، یعنی به احتمال خیلی زیاد به آن عمل می کند.

شخصیت شناسی / آدمها ی خوش قول متولد کدوم ماه هستن؟11

تیر

تیر ماهی ها معمولاً آنقدر زیاد قول نمی دهند که بخواهند به دردسر بیفتند و دیگر راحت نباشند اما اگر قولی بدهند، حتماً به آن عمل می کنند؛ حتی اگر مجبور باشند کوه ها را جابجا کنند. آن ها به دلیل غروری که دارند، نمی خواهند حرف خود را عوض کنند و در نتیجه زیر قول خود نمی زنند.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها افراد صادقی هستند. همیشه به دنبال مزایای کاری هستند که در آن وارد شده اند. می دانند که اگر قول خود را بشکنند، هیچ مزیتی به آن ها نمی رسد. فقط زمانی قول خود را می شکنند که قرار باشد کار بهتری انجام دهند و از آن سود بیشتری ببرند. اگر هم بخواهید به آن ها اعتراض کنید، لجباز می شوند، زیرا لجبازی در طبیعت و ذات آن ها است.

فروردین

فروردین ماهی ها قول را سبک نمی شمارند اما قبل از اینکه فکر کنند، حرف می زنند. هنگامی که می خواهند قسم بخورند و به شما قول بدهند، زود این کار را می کنند و بعد تازه به فکر می افتند و به دنبال فرصتی هستند که حرف خود را پس بگیرند. اما اگر به آن ها اصرار کنید که سر قول خود بمانند، احتمالاً تلاش خود را می کنند که زیر قول خود نزنند.

شخصیت شناسی / آدمها ی خوش قول متولد کدوم ماه هستن؟20

آذر

آذر ماهی ها قول های خیلی هیجان انگیز می دهند و به خیال خودشان می توانند آن کار ها را برای شما انجام دهند. قول هایی که به شما می دهند، بسیار ماورایی هستند؛ انگار که می خواهند معجزه کنند اما باید از خودتان بپرسید که آیا قولی که به شما داده است واقع بینانه است یا خیر. اگر قول او قابل انجام شدن است، پس بدانید که آن را انجام می دهد اما اگر باز هم فراز زمینی به شما قول داده؛ بدانید که انجام نخواهد شد.

اسفند

اسفند ماهی ها مانند آذر ماهی ها هستند. معمولاً زود احساساتی می شوند و روحیه آن ها تغییر می کند. شاید بگویند که کاری را انجام می دهند اما در واقعیت به آن عمل نمی کنند و تحت تاثیر شرایط قرار می گیرند.

اگر فرد اسفند ماهی که با آن در ارتباط هستید، نیاز به این دارد که کمی او را به سمت هدف هل بدهید، این کار را انجام دهید زیرا اگر احساس کند که با بدعهدی به شخصی که دوستش دارد آسیب وارد کرده است، سریعاً انگیزه می گیرد تا رویایش را محقق سازد و به قولش عمل کند.

مهر

مهر ماهی ها معمولا دوست دارند همه را راضی نگه دارند. آن ها نمی توانند غم و ناراحتی دیگران را تاب بیاورند بنابراین در همان لحظه قول می دهند تا طرف مقابل راضی شود اما هنگامی که موقع عمل می رسد، متوجه می شوند که کار اشتباهی انجام داده اند. به همین دلیل مهر ماهی ها باید از این تجربه درس بگیرند و مهارت های مذاکره را در خودشان افزایش دهند و قبل از قول دادن، شرایط را بسنجند و ببینند که می توانند به قول خود عمل کنند یا خیر.

شخصیت شناسی / آدمها ی خوش قول متولد کدوم ماه هستن؟13

بهمن

بهمن ماهی ها اگر به خودشان قول بدهند، خیلی خوب به آن عمل می کنند اما در مورد قول هایشان به دیگران همه چیز بستگی به شرایط دارد. بهمن ماهی ها اصلا نمی توانند تحمل کنند که در شرایطی محدود شده یا گیر کنند و در نتیجه هر چقدر که بیشتر آن ها را مجبور کنید که بخواهند به قولشان عمل کنند، احتمال این که دیرتر به هدف تان برسید، بیشتر است. به یاد داشته باشید که بهمن ماهی ها تحت قوانین سیاره اورانوس هستند؛ سیاره ای پر از هرج و شلوغی. یعنی نباید توقع داشته باشید که گفته ها و عمل شان با هم یکسان باشد.

خرداد

خرداد ماهی ها بدون اینکه ذره ای فکر کرده باشند، حرف می زنند و در نتیجه سریعاً حرف های خودشان را فراموش می کنند. اگر یک خرداد ماهی به شما قولی داد، بدانید که احتمال فراموش شدنش بسیار زیاد است. یعنی همان لحظه که سرتان را برگردانید، آن ها یک قول متفاوت به شما می دهند و فراموش می کنند که قبلا به شما چه گفته بودند.