مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند

21:44 - 1402/02/21
استایل شیک با مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی

تابستان فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح، مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم. مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم است ولی به خاطر دلیل ذکر شده در تابستان بیش از فصل های دیگر به انتخاب مانتو دقت کنید.

همه ما در فصل تابستان لباس‌ های نازک، سبک و خنک را جایگزین لباس‌ های ضخیم و زمستانه می‌ کنیم. بنابراین شاید بهتر باشد که جنس پارچه های مناسب در استایل تابستانی از جنس نخ، کتان و پنبه باشند. ویژگی دیگری که باید به آن دقت کرد این است که مانتو تابستانی نباید به بدن بچسبد، در نتیجه برای تابستان ترجیحا مانتویی را انتخاب کنید که آزاد باشد. برای مثال مانتو پیراهنی و یا مانتو شومیزی می توانند نسبت به استایل و سبک شخصی شما گزینه های مناسبی برای شما باشند. البته اگر استایل ترند و مدرن را می پسندید بهتر است که قبل از انتخاب مانتو برای خود ترندهای سال را بشناسید و آگاهانه خرید کنید.

رنگ بعد از جنس پارچه دومین و مهم ترین ویژگی برای انتخاب مانتو در تابستان است، بهترین رنگ ها در استایل تابستانی معمولا رنگ های سفید، آبی آسمانی، سبز چمنی، قرمز، زرد، لاجوردی، صورتی، زرشکی و… می باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو تابستانی و ترند 1402 آشنا شوید.

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند1

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند20

مانتو پیراهنی؛ ترند تابستانی 1402 را بشناسید

یکی از ترندهای تابستانی و بسیار جذاب چند سال اخیر مانتو پیراهنی است، این نوع مانتو برای شما کم فرشته نجاترا در روزهای گرم تابستانی دارد. در فصل تابستان، گاهی آنقدر هوا گرم و یا شرجی است که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن و بیماری های پوستی می‌ شود. در نتیجه در این شرایط می‌ توان از لباس‌ های ساحلی یا مانتوهای پیراهنی نمود. اغلب مانتوهایی که بر روی لباس ساحلی پوشیده می‌ شوند از جنس حریر هستند، اما اگر از جنس نخ با تراکم کم هم باشد مشکلی ندارد. مهم این است که لباس های ساحلی، شما را از پوشیدن شلوار در فصل تابستان راحت کرده اند و در کنار این راحتی ظاهری شیک و مدرن را برای شما به ارمغان می آورند.

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند15

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند14

اگر بوهو یا آکادمی گری را می پسندید پانچوهای نخی را فراموش نکنید

از آنجایی که سبکی و خنکی در تابستان حرف اول را می زند مانتوهای آزاد یکی از انواع محبوب مانتو تابستانی به حساب می آیند. این نوع مانتوها را می توان به چند دسته پانچو، مانتو عبایی جلو باز و یا مانتو کیمونو تقسیم بندی کرد. پانچو به عنوان نوعی مانتو آزاد شناخته می شود و به شنل شباهت دارد. استفاده از لباس پانچو به دلیل سبک راحتی که دارد، برای استایل اسپرت مناسب است. پیدایش پانچو از منطقه آمریکای جنوبی و مکزیک آغاز شده و پس از آن به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. این مدل مانتو برای همه فصل و با پارچه های مختلف طراحی و تولید می شود.

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند7

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند19

تابستان 1402 مانتو شومیزی بپوشید

لباس های جلو بسته و یا جلو دکمه دار برای فصل تابستان بهترین گزینه می باشند زیرا لایه های لباس شما را به حداقل می رسانند و با این کار باعث می شوند تا گرما را کمتر حس کنید. مانتوهای شومیزی نوعی از این مدل مانتو هستند که گاها با شلوار به صورت ست و یا به صورت مونت های تک در بازار موجود می باشند. قبل از شروع انتخاب این مانتو، باید توجه داشته باشیم که در فصل‌ های بهار و تابستان که هوا حسابی گرم می‌ شود، بهتر است از لباس‌ هایی با سبک‌ ترین پارچه‌ های ممکن مثل پنبه یا لنین استفاده کنید. این پارچه‌ ها به بدن اجازه می دهند که در هوای گرم، تنفس کند و از همین طریق به حفظ سلامت بدن و پوست کمک می کنند.

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند18

مد مانتوها و شومیزهای جدید تابستونی و ترند شده امسال برای خانمها و دختران شیک و خاص پسند15