فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال شمع امروز 15 اردیبهشت / فال شمع در آب با تعبیر دقیق/ متولدین تیر پیغام و خبری شادکننده و مثبت به شما خواهد رسید ...

18:20 - 1402/02/14
جواب فال شمع واقعی خود را در پاتوق آنلاین مشاهده کنید

برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. همانطور که می دانید شمع عناصر چهارگانه (آب، خاک، هوا و آتش) را در خود دارد به اینصورت که موم شمع همان عنصر خاک است، زمانی که ذوب می شود به عنصر آب و زمانی که می سوزد به عنصر آتش و زمانی که دود آن بلند می شود به عنصر هوا اشاره دارد.

برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. در ادامه توضیح مختصری از تاریخچه فال و گرفتن فال و چگونگی گرفتن فال شمع و تعبیر فال شمع و تفسیر آن خواهیم پرداخت.

فال شمع روزانه متولدین فروردین ماه بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است. تردید به خود راه ندهید.
فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت آرامشی را در انتظار دارید در زندگی تان حاکم شود, این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.
فال شمع روزانه متولدین خرداد اگر در تصمیمی تردید و دودلی دارید, در انجام آن کمی تاخیر و درنگ نمایید و در زمانی مناسبتر و شرایطی آرامتر تصمیم خود را بگیرید.
فال شمع امروز متولدین تیر پیغام و خبری شادکننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال و شادمان می سازد.
فال شمع امروز متولدین مرداد یک سند یا قرارداد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود شاهد خواهید بود.
فال شمع امروز متولدین شهریور درمورد مسائل عشقی با دقت و مراقبت سخن بگویید و شخصی را دلسرد نکنید ،اگر از همکار یا همکلاسی خود خوشتان می آید حتما با او در میان بگذارید
فال شمع واقعی متولدین مهر شما فردی جسور ی هستید وبه هرچه اراده کنید می رسید، چون توکل شما همواره به خداست ،به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. اگر جدایی یا از دست دادن داشتی دوباره وصال خواهید داشت
فال شمع واقعی متولدین آبان قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای درباره شخص شما می شود اما از شما دلجویی خواهد شد، پاسخ به پیشنهاد او به کل زندگیت تاثیر خواهد گذاشت

فال شمع واقعی متولدین آذر اگر در تصمیمی تردید و دودلی دارید, در انجام آن کمی تاخیر و درنگ نمایید و در زمانی مناسب‌تر و در شرایطی آرامتر تصمیم خود را بگیرید.
فال شمع جدید متولدین دی شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نائل خواهید شد.
فال شمع جدید متولدین بهمن از مسئله ای که باعث ترس و واهمه شده یا می شود نگرانی له خود راه ندهید چون این مسئله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.
فال شمع جدید متولدین اسفند در آینده ای نزدیک از توجه (احساسی) شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود.