فوتبال ایران عزادار شد

خبر فوری / فوتبال ایران عزادار شد | فوتبالیست سرشناس و جوان ایران درگذشت

01:22 - 1402/02/05
خبر ناگواری که امروز فوتبال ایران را عزادار کرد مرگ جوان ۲۳ ساله بابلی امیرحسین شیرچی بازیکن تیم شهدای بابلسر در جریان یک دیدار از لیگ ۲ فوتبال ایران بود.

مرگ تلخ یک فوتبالیست جوان در زمین بازی خبر تلخ امروز فوتبال ایران بود؛ امیرحسین شیرچی جوان ۲۳ ساله مازنی در بازی شهدای بابلسر و نفت‌وگاز گچساران درگذشت.

خبر ناگواری که امروز فوتبال ایران را عزادار کرد مرگ جوان ۲۳ ساله بابلی امیرحسین شیرچی بازیکن تیم شهدای بابلسر در جریان یک دیدار از لیگ ۲ فوتبال ایران بود.

خبر فوری / فوتبال ایران عزادار شد | فوتبالیست سرشناس و جوان ایران درگذشت4

شیرچی در دقیقه ۱۵ دیدار شهدای بابلسر با نفت و گاز گچساران بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت؛ این جوان ۲۳ ساله سابقه بازی در خونه به خونه بابل، شهر خودرو مشهد، جوان نوین ساری و … را داشت.

خبر فوری / فوتبال ایران عزادار شد | فوتبالیست سرشناس و جوان ایران درگذشت5

مرگ تلخ یک فوتبالیست جوان در زمین بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت

«ورزش سه» در این خصوص گزارش داد:

«امیرحسین شیرچی بازیکن ۲۳ ساله تیم فوتبال شهدای بابلسر، در جریان دیدار برابر نفت‌وگاز گچساران از رقابت‌های لیگ دسته دوم، به دلیل نارسایی قلبی جان خود را از دست داد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این بازیکن جوان حدود چهار ماه پیش نیز دچار مشکل قلبی شده بود که پس از انتقال به بیمارستان و انجام کارهای درمانی و آزمایش‌های مختلف، توانست سلامتی خود را به دست آورد.

پس از حضور صابر میرقربانی روی نیمکت تیم شهدای بابلسر، امیرحسین شیرچی به تمرینات این تیم بازگشت و حتی در ۲ دیدار نیز از ابتدا برای تیمش به میدان رفت.

خبر فوری / فوتبال ایران عزادار شد | فوتبالیست سرشناس و جوان ایران درگذشت10

طبق اطلاعات به دست آمده، کادر فنی تیم شهدای بابلسر قصد نداشته است که از ابتدا امیرحسین شیرچی را به میدان بفرستد ولی به دلیل مصدومیت فرید آقاجانی کاپیتان تیم، وی در جمع یازده نفر ابتدایی قرار گرفت.

در شرایطی که کمتر از ۱۵ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، ناگهان امیرحسین شیرچی روی زمین افتاد. تلاش کادر پزشکی برای احیای این بازیکن جوان نیز بی‌نتیجه بود و او درون زمین مسابقه جان خود را از دست داد.

به گفته افراد حاضر در استادیوم، شیرچی بدون برخورد با بازیکنی و به علت بالا رفتن ضربان قلبش، تعادل خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت.»

خبر فوری / فوتبال ایران عزادار شد | فوتبالیست سرشناس و جوان ایران درگذشت13

مرگ تلخ یک فوتبالیست جوان در زمین بازی