مدل مانتو /امدل لباس / مدل کت و شلوار

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند

00:39 - 1402/02/02
مدل مانتو کتی جلو بسته جدید و کوتاه شیک کره ای ۱۴۰۲

پاتوق آنلاین :اگر قصد دارید مانتویی شیک و کلاسیک دارید، ما خرید مانتو کتی را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل مانتو به اندازه‌ی کت‌ها، رسمی و مجلسی است؛ زیرا برش و دوخت آن‌ها معمولا از قوانین ثابتی پیروی می‌کند تا ظاهر آن‌ها کلاسیک و سطح بالا دیده شود. فرم و شکل مانتوهای کتی عیوب اندام را به راحتی می‌پوشاند به همین جهت تقریبا به هر اندامی می‌آیند. یکی دیگر از مزیت‌های مانتو کتی این است که از مد نمی‌روند و در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند4

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند20

همان‌طور که اشاره شد، این مدل تقریبا با هر سیلوئت بدنی همخوانی دارد. با این وجود برای خرید مانتو کتی متناسب با فرم اندام خود بهترست به چند نکته دقت کنید:

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند16

اگر اندام توپر، چاق و کوتاهی دارید؛ بهترست کت‌های بلندتر را انتخاب کنید. برش‌های عصایی از سرشانه و یک ردیف دکمه‌خور از جمله ویژگی‌هایی است که توجه به آن ضروری است. علاوه بر این سعی کنید یک استایل منوکروم بسازید و شلوار،روسری یا شال و حتی کفش‌تان تقریبا یک رنگ باشند.مدل‌های زیر مناسب اندام توپر و چاق است. برای خرید بر روی عکس‎های زیر کلیک کنید.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند5

اگر اندام کشیده، لاغر و بلندی دارید؛ خرید مانتو کتی با سرجیب‌های پهن، دو ردیف دکمه، یقه‌های بزرگ و برش‎های افقی مناسب‌تر است. برای ست کردن آن نیز از رنگ‌های متضاد استفاده کنید تا با اندام شما همخوانی بیشتری پیدا کند.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند5

رنگ و نقش یکی از شاخص‌های مهم برای انتخاب لباس و حتی اکسسوری است. رنگ‌ها هر کدام علاوه بر آن که توصیف کننده‌، و از نظر بصری مهم هستند، گاهی نمادین و مفهومی نیز می‌شوند. هنگام خرید مانتو کتی دلایل متفاوتی برای انتخاب رنگ وجود دارد؛ از جمله علاقه‌‌ی فرد، نوع اندام، رنگ پوست و حتی موقعیت و سن. در ادامه به بررسی هر کدام از آن ‌ها می‌پردازیم.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند4

اولین و مهم‌ترین مورد برای انتخاب رنگ هر مانتو، علاقه‌ی خودتان است. شخصیت و روحیه‌ هرکس با دیگری فرق می‌کند و با رنگ‌های مختلفی احساس بهتری به دست می‌آورد. اعتماد به نفس و راحتی شما در یک استایل جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد.اگر به استایل‌‎های رومانتیک و دخترانه علاقه دارید، رنگ‌هایی مثل آّی آسمانی و صورتی مناسب شما هستند. این رنگ‌ها آرام بخش و لطیف هستند و محبت و عشق را منتقل می‌کنند.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند15

اگر به اغلب اوقات رنگ های تیره می‌پوشید، برای خرید مانتو کتی رنگ‌های مشکی، خاکستری و سورمه‌ای گزینه‌ای مناسب هستند. از ویژگی‌های این رنگ‌ها می‌توان به ایجاد حس اعتماد به نفس و قدرت اشاره کرد؛ به همین علت برای محل کار یا موقعیت‌های رسمی بیشتر استفاده می‌شوند.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند15

رنگ‌های کلاسیک بیشتر شامل طیف قهوه‌ای، زرشکی ، سبز و آبی‌ می‌شوند. این رنگ‌ها استایل شما را فوق‌العاده شیک، جذاب و سطح بالا نشان می‌دهند؛ زیرا این رنگ هرگز از مد نمی‌رود و تا سال‌ها می‌توانید آن را با استایل‌های مختلف ست کنید.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند1

رنگ‌های نود شامل طیف قهوه‌ای تا کرم ‌می‌شوند و به رنگ پوست نزدیک هستند. این رنگ‌ها نیز مانند رنگ‌های کلاسیک از مد نمی‌روند؛ به همین علت هرگز از خرید مانتو کتی نود با جنس عالی پشیمان نمی‌شوید!

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند5

برای پوست‌های گرم، رنگ‌های طلایی، زرشکی، نارنجی و ارغوانی همخوانی بیشتری دارند. اگر رنگ مانتو کتی شما از رنگ‌های مختلفی تشکیل شده‌است، قسمت‌هایی که به پوست شما نزدیک‌تر هستند یا وسعت رنگی آن‌ها بیشتر است را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند2

اگر قصد ندارید مانتویی کاملا روشن یا تیره داشته باشید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که فقط در قسمت موردنظرتان خطای دید ایجاد می‌کنند. به طور مثال اگر بازوهای تپلی دارید، از رنگ‌های تیره فقط در قسمت آستین استفاده کنید.

جدیدترین مدل مانتو کتی جلو بسته شیک و خوش نقش و نگار دخترانه و زنانه /خاص پسندها بیان ببینند18

می‌توانید مانتوهای کتی را در موقعیت‌های مختلفی از جمله محل کار، مهمانی و جلسات رسمی بپوشید. نوع برش، جنس و رنگ مانتو در انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. مانتوهای محل کار بهترست رسمی، ساده و قهوه‌ای، سورمه‌ای، یا مشکی باشند. برای مهمانی می‌توانید از طرح‌های جدید و خلاقانه بیشتر استفاده کنید. این مدل‌ها علاوه برآن که ظاهری شیک به شما می‌بخشند، سلیقه و جسارت شما را نیز نشان می‌دهند.