ماجرای وحشتناک و مرموز پیرزن رقصنده و قاتل | این پیرزنِ قاتل را دیدید فورا فرار کنید

18:32 - 1402/01/29
ماجرای وحشتناک و مرموز پیرزن رقصنده و قاتل چیست؟ این پیرزن در مکان های تاریک و ترسناک دیده می شود. اما ماجرای او چیست؟

ویدیوی زن رقصنده صربستانی در فضای مجازی منتشر شده است که درباره آن گفته میشود که این زن در مکان های تاریک و مرموزی دیده شده که در حال رقصیدن به شکل عجیب غریب بوده است اما واقعیت چیست؟ آیا جن و موجودات ماورایی است؟

ماجرای وحشتناک و مرموز پیرزن رقصنده و قاتل | این پیرزنِ قاتل را دیدید فورا فرار کنید11

ماجرای زن رقصنده صربستانی چیست

پاسخ ساده است این ویدیو کاملا ساختگی بوده و بیشتر یوتیوبرها برای به دست آوردن بازدید کننده از این شایعات تولید و منتشر میکنند از این سبک ویدیوها و داستان ها همیشه در فضای مجازی وجود داشته که پایه و اساسی ندارند و صرفا توسط کاربران فضای مجازی ساخته و پخش میشود.

متاسفانه جذاب بودن موضوع کافی است تا بسیاری از کاربران کاری به صحت خبر یا میزان مستند بودن آن نداشته باشند و به رواج آن کمک کنند و شاید خودشان هم ندانند که در حال شایعه پراکنی هستند.

ماجرای وحشتناک و مرموز پیرزن رقصنده و قاتل | این پیرزنِ قاتل را دیدید فورا فرار کنید14

با پیدایش چیزی به نام شبکه اجتماعی به نوعی خبرگزاری های انفرادی پدید آمده و هر روز میلیون ها نفر به انتشار خبر از زندگی خود یا بازنشر مطالب دیگران دست می زنند و خیلی ها اخبار روزانه را به جای خبرگزاری های معتبر از طریق پیام های نقل شده در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند و خواندن مطلبی که دخترخاله به اشتراک گذاشته کافی است تا ناظم مدرسه از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه بخواهد برای در امان ماند از اسید پاشی در تهران شیشه های سرویس مدرسه را پایین ندهند.