حامد سلطانی / حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها/ تصادف وحشناک حامد سلطانی

عکسی که بالاخره خود حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها بعد فوت از همسر مرحومش منتشر کرد همه را غمگین کرد

22:24 - 1402/01/20
حامد سلطانی که چند روز پیش در سانحه تصادف رانندگی، همسر و فرزندش را از دست داد، تصویری متفاوت و خاص از آنها منتشر کرد.

عکس و پیامی که حامد سلطانی بعد فوت همسرش منتشر کرد

حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها که به تازگی همسر و فرزند خود را در یک سانحه تصادف از دست داده است، عکسی از همسر و فرزندش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نموده که می توان آن را تنها عکسی دانست که حامد سلطانی مجری جوان سلام صبح بخیر تا به حال از همسرش منتشر کرده است.

حامد سلطانی مجری تلویزیون بعد از فوت همسر و فرزندش پروفایل اینستاگرام خود را سیاه کرد و با انتشار عکسی از همسر و فرزندش که در ادامه این بخش از چهره ها در مشاهده می کنید، نوشت:

از رفتن جان از بدن، گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم می‌رود

الهی رضاً برضائک و تسلیماً لأمرک لا معبود سواک

عکسی که بالاخره خود حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها بعد فوت از همسر مرحومش منتشر کرد همه را غمگین کرد7

صحبت های تلخ حامد سلطانی در مراسم ختم همسر

حامد سلطانی در مراسم ختم همسر و فرزندش صحبتهایی را عنوان نمود و گفت که همسرم کنیز امام حسین (ع) بود و درب خانه امام حسین نوکری می کرد و من را دنبال خود می کشید، به همین خاطر این چند روز مدام یک بیت شعر را مرور می کردم:

صبح علی الطلوع گدا بر تو می گذشت

نزدیک ظهر بود که عالیجناب شد

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است که چند سال پیش با خانم فائزه صفری ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی بود. متأسفانه مجری برنامه اعجوبه ها در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و خودش و دختر 8 ساله اش مصدوم شدند.

حامد سلطانی اجرای برنامه اعجوبه ها، میدون، سلام صبح بخیر و... را بر عهده داشته و در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت می کند.