طرز تهیه سالاد جامبو شلز

طرز تهیه سالاد خوشمزه جامبو شلز/ این سالاد خوشمزه را اینجوری درست کن که میگم تا طعمش بی نظیر بشه+ عکس

19:08 - 1402/01/19
سالاد جامبوشلز یکی از سالاد های خاص و مجلسی است که علاوه بر ظاهر زیبا دارای طعم خوبی هم هست، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد جامبو شلز در ادامه با ما همراه باشید.
مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا جامبو شلز صدفی ۱ بسته
پنیر پیتزا ۱ بسته
پنیر پارمسان ۱ بسته
نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم
سینه مرغ ۱ عدد
آب و روغن مایع و جعفری به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد جامبو شلز

مرحله اول

برای تهیه سالاد جامبو شلز ابتدا باید یک قابلمه را تا نصفه پر از آب کنید و نمک و کمی روغن درون آن بریزید.سپس روی اجاق قرار دهید تا تا به جوش آید و پس از آن پاستا را در آب در حال جوش بریزید و به هم بزنید.

مرحله دوم

بعد از گذشت یک ربع ساعت پاستا جامبو شلز پخته می شود و بعد از آن آبکش کنید.لعاب پاستا را می توانید نگهداری کنید و در تهیه انواع سوپ و آش از آن استفاده کنید.

مرحله سوم

در این مرحله پیاز را خرد کرده و به همراه روغن در قابلمه بریزید و اجازه دهید تا پیاز سرخ شود.در مرحله بعد باید ادویه را به همراه مرغ به پیاز اضافه کنید و مواد را خوب در قابلمه تفت دهید.

مرحله چهارم

دو لیوان آب درون قابلمه بریزید و در قابلمه را نیز گذاشته تا آب زودتر جوش بیاید و سعی کنید زیر شعله کم باشد و حدود یک ساعت بعد تقریبا مرغ می پزد.مرغ را خارج کرده و ریش ریش کنید.

مرحله پنجم

تاکنون شما پاستا و مرغ را آماده کرده اید ، حالا باید داخل پاستا جامبو پنیری را از مرغ پر کنید و پنیر را به آن اضافه کنید و جعفری خرد شده را اضافه کنید و کنار بگذارید تا آماده قرار دادن در فر شود.

مرحله ششم

حالاد باید مواد سالاد را به در حرارت ۲۰۰ درجه به مدت یک ربع ساعت قرار دهید تا پنیر آب شده و در نهایت طلایی شود.سالاد جامبوشلز شما تقریبا اماده است و می توانید سس و چاشنی های مدنظرتان نوش جان کنید.