سریال پوست شیر | علیرضا کمالی در پوست شیر | بازیگران سریال پوست شیر

توهین شدید مردم به کارگردان و نویسنده پوست شیر (عکس)

12:16 - 1401/12/20
بعد از انتشار قسمت دوم فضل سوم پوست شیر واکنش وسیع بینندگان به این سریال بسیار قابل تامل بود. سه فصل شده که این سریال در حال پخش است و خط داستانی اصلی گم شدن ساحل است، در واقع دزدیده شدن ساحل!

بعد از انتشار قسمت دوم فضل سوم پوست شیر واکنش وسیع بینندگان به این سریال بسیار قابل تامل بود. سه فصل شده که این سریال در حال پخش است و خط داستانی اصلی گم شدن ساحل است، در واقع دزدیده شدن ساحل!

حالا بعد از سه فصل ساحل پیدا شده، در این میان البته گمان مرگ ساحل پس از چند قسمت از بین رفته و تبدیل به دزدی شده، مساله دزدی حل شده و ساحل پیدا شده اما درست ده دقیقه بعد از پیدا شدنش، او کشته می‌شود! این شوک سریال اگر که بنا به اعتقاد عده‌ای یک تمهید روایی(مثل خواب دیدن) نباشد، به شدت مخاطبان پوست شیر را عصبانی کرده. کامنت‌های بسیاری پای پست اخیر پردیس احمدیه(بازیگر نقش ساحل) هست که از روند داستان گلایه دارند. حتی علیرضا جعفرزاده(ادیتور اینستاگرامی)که به نوعی در قرارداد با سازندگان کار هست و پستی شبه‌تبلیغی برای این سریال رفته هم در کامنت‌ها از گزند گلایه‌داران سریال مصون نمانده، برخی حتی این خوشبختی ده دقیقه‌ای ساحل را تعمیم داده‌اند به کلیت زندگی در ایران که خوشی در آن کمیاب است!

برخی از واکنش‌های بینندگان به سریال پوست شیر

الین: واقعا دیگه توهین به شعور بیننده ست اصلا کاری ندارم که رباینده و قاتل کیه آخه این چه کاریه اگه قرار بود ساحل کشته شه چرا زنده نگهش داشتن اونقدر که از بعد دیدن این قسمت عصبانیم که دلم میخواد نویسنده و کارگردان و ببینم و هر چی دلم خواست بارشون کنم

مونا: واااااقعا دیگه مسخرشوووو در اوردن روان نمونده برام این دیگه چ فیلم ساختنیه واقعا که

تینا: خیلی بد بود این قسمتش خیلی بد ! جیغ زدم گریه کردم و اعصابم به هم ریخت

لیلی: کاش هیچ وقت دستم به برادران محمودی نرسه.

باران: و منی که هنوز دارم اشک میریزم اگر نمرده باشی این دفعه خودم میکشمت

سین•جیم : لعنت به اون روزی که #پوست_شیر رو دیدم روح و روانم زخم شد

ابوالفضل : ای لعنت به کارگردان و‌ نویسنده پوست شیر :) این چه کاری بود نصفه‌شبی با مغزمون کردی آخه