فال تاروت روزانه | فال تاروت امروز | فال تاروت آنلاین

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...

18:18 - 1401/12/18
فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند 1401 خود را در ادامه مطلب بخوانید.

پاتوق آنلاین: تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت خورشید : امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و برخی از این کارها بیش از آنچه انتظار دارید وقتتان را خواهند گرفت. خوشبختانه با اولویت بندی کردن و پیش روی بر اساس آن خواهید توانست از زمانتان استفاده بهینه کرده و روز راحت تری را پشت سر بگذارید. در حال حاضر انجام دادن کارهایتان به صورت انفرادی خیلی اثرگذارتر از این خواهد بود که بخواهید به صورت گروهی کاری را به انجام برسانید.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قضاوت : به نظر می رسد که همه فکر می کنند کاملا می دانند شما لازم است چه کار بکنید و توان و توجهتان را روی چه چیزهایی متمرکز کنید. شاید اگر روز دیگری بود با خوشرویی تمام و برای حفظ آرامش همه به آنچه از شما انتظار می رفت تن می دادید، ولی امروز به هیچ عنوان چنین کاری نخواهید کرد. شما علاقه ای به افکار و اهداف دیگران ندارید و خودتان و خواسته هایتان برایتان از اولویت بیشتری برخوردار هستند. با این حال کمی کنار آمدن با دیگران هم به نفع آنها خواهد بود، برای شما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...3

کارت مرد دار آویز : شما تمام سه هفته گذشته را با تمام توان در حال کار کردن بوده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که کمی استراحت به خودتان بدهید و قبل از آن که شارژتان تمام شود کمی تمدید انرژی بکنید. شاید خودتان احساس کنید که هنوز وقت استراحت کردن نرسیده و بخواهید با همان سرعت به مسیرتان ادامه بدهید، ولی با این کار تنها خودتان را از پا خواهید انداخت. امروز را استراحت کرده و فردا دوباره تخته گاز پیش بروید و مطمئن باشید از چیزی عقب نخواهید ماند.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...13

کارت عدالت : امروز دیگران دارند شما را وادار می کنند کارهایی که بیش از حد توانتان هستند را انجام دهید و شما هم قصد دارید هر چه از شما می خواهند را به آنها بدهید، زیرا دلتان نمی خواهد که هیچ کسی را از خودتان دلخور کنید. با این حال اگر احساس می کنید دارد به شما فشار وارد می شود موظف هستید که از حق خودتان دفاع کنید. حتی شاید لازم باشد برای دفاع از خودتان خشم و عصبانیت خود را نشان دهید. اگر خودتان را برای دیگران قربانی کنید این کار به مرور زمان به وظیفه شما تبدیل شده و شما را در نظر آنها بی ارزش خواهد کرد.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...15

کارت ابله : بحث هایی که این اواخر با یکی از نزدیکانتان داشته اید عقلتان را تا حدود زیادی سر جایش آورده اند، ولی نتوانسته اند رویاهایتان را سرکوب کنند. هرکس هرچیزی که دلش می خواهد بگوید، ولی به شرط آن که از دنیای واقعی فرار نکنید هیچ ضرری در کمی رویاپردازی وجود ندارد. با هیچ کس وارد بحث بر سر واقع گرایانه بودن یا نبودن رویاهایتان نشوید، هیچ لزومی ندارد که بخواهد آنها را برای کسی توجیه کنید. خیلی خونسردانه لبخند بزنید و بگذارید هر چه دلشان می خواهد فکر کنند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...3

کارت ارابه : شاید فکر کنید که همین حالا باید تصمیمی بگیرید، ولی گرفتن تصمیمات اساسی در حال حاضر تنها می تواند برایتان مشکل ایجاد کند. هرچند شما احساس می کنید که تصمیم گیری در همین لحظه برایتان فوریت بسیاری دارد، خوشبختانه شما به اندازه کافی وقت دارید که پیش از اقدام کردن تمام گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر بگیرید. باور داشته باشید یا نداشته باشید همه چیز دارد خیلی خوب و طبق برنامه پیش می رود و هیچ گونه وضعیت اضطراری در کار نیست.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...8

کارت کاهن اعظم : امروز شاید یک نفر از اطرافیانتان با شما زیاد صادقانه رفتار نکرده و یا حتی مخفیانه سعی کند کارهایی بر علیه شما و خواسته هایتان انجام دهد. ولی اگر چنین احساسی نسبت به یکی از دوستانتان داشتید و فکر کردید که به شما وفادار نیست بلافاصله او را مورد حمله قرار ندهید و در آرامش آنچه فهمیده اید را بپذیرید. این که بخواهید آنچه را که متوجه شده اید با او در میان بگذارید تنها وقتتان را هدر داده و رابطه تان را بدتر و پیچیده تر خواهد کرد. از این که به حقیقت پی برده اید خوشحال و سپاسگزار باشید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...15

کارت مرگ : کنترل انرژی منفی درونتان امروز کاری دشوار و همراه با استرس به نظر می رسد، به ویژه اگر راهی برای تخلیه ترس ها و عصبانیت خود سراغ نداشته باشید. غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و حاضر شوید تفاوت های بین خودتان و دیگران را بپذیرید و به همین دلیل هم کوچکترین بحث و اختلاف نظر را هم می توانید به یک دعوای تمام عیار تبدیل کنید. این کارهای شما هیچ کمکی به بهتر شدن اوضاع نخواهند کرد؛ بهتر است سعی کنید راه های برای کنترل انرژی منفی و احساسات خود پیدا کنید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...13

کارت اعتدال : امروز حفظ کردن عقل و منطقتان در مقابله با مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان از اهمیتی ویژه برخوردار خواهد بود. شما می خواهید ایده آل های خود را در نظر داشته و به آنها وفادار باشید و از طرفی احساس می کنید موظفید به راهی که طرف مقابلتان می خواهد پیش بگیرد هم باید احترام بگذارید. شما حاضر نیستید بخاطر تعهداتی که پیش از این داده اید رویاهایتان را کنار بگذارید. ایجاد تعادل بین این دو حالت کار بسیار دشواری به نظر می رسد، ولی سماجت ملایم شما رمز موفقیتتان خواهد بود.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...15

کارت برج : امروز آنقدر بی صبر و حوصله هستید که اگر کنترل خودتان را حفظ نکنید هر لحظه ممکن است کار بچگانه و اشتباهی از شما سر بزند. با جر و بحث کردن و عصبانی شدن در مقابل کسی که احساس می کنید سد راهتان شده است تنها خودتان را خسته و اوضاع را از اینی که هست بدتر خواهید کرد. اگر دلتان می خواهد کار تازه ای کرده یا مسیر جدیدی را در پیش بگیرید به خودتان یادآوری کنید که بعدا هم برای این کار به اندازه کافی وقت خواهید داشت. در حال حاضر مداومت به خرج داده و از مسیر اصلیتان منحرف نشوید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...6

کارت پاپ : امروز احساس می کنید که نمی توانید هیچ راه خروجی از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید پیدا کنید و توانایی های شما در حل مشکلات به ورطه آزمایش گذاشته خواهند شد. برای حل موانعی که در سر راهتان قرار گرفته اند باید به حس درونیتان اعتماد کنید و خودتان را خیلی درگیر مهارت های فکریتان نکنید. البته تا به حقیقت ماجرا پی نبرید هم آرام نخواهید نشست و برای این کار باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 19 اسفند / غرورتان نمی گذارد در مقابل هیچ کسی کوتاه بیایید و...12

کارت قدرت : شما مجبور به انتخابی هستید که پیشرفت شما در منزل یا محل کار را محدود خواهد کرد، چرا که شما نمی توانید همه کار را با هم انجام بدهید. خوشبختانه راه حل ساده ای برای این معضل شما وجود دارد، ولی برای آن باید بعضی از افکار بیهوده خود را کنار بگذارید. شما تمام چند هفته گذشته سعی کرده اید تک تک مشکلات بی اهمیتی که سر راهتان سبز شده اند را ابتدا حل کرده و بعد به مسیرتان ادامه بدهید. لزومی ندارد فکر کنید همه این وضعیت هایی که پیش می آیند اضطراری هستند و بلافاصله باید حل شوند.