فال قهوه ارمنی | فال قهوه ارمنی امروز

فال قهوه ارمنی امروز یکشنبه 14 اسفند / در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده...

16:30 - 1401/12/13
فال قهوه ارمنی به معنای خواندن نقش و نگار های ته فنجان قوه خورده شده است که آن را با استفاده از نیروی ذهنی به حوادث و اتفاقات حال و آینده و یا گذشته نسبت داده می‌شود

پاتوق آنلاین: فال قهوه ارمنی به معنای خواندن نقش و نگار های ته فنجان قوه خورده شده است که آن را با استفاده از نیروی ذهنی به حوادث و اتفاقات حال و آینده و یا گذشته نسبت داده می‌شود

فال ارمنی متولدین فروردین

دردسرهایی به وجود خواهد آمد و فریب خواهید خورد. تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست. سخن چینی دیگران و جدایی در پیش دارید.

فال ارمنی متولدین اردیبهشت

در این شرایط خاص باید با عقل و فكر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان كاری از پیش برد. برای رسیدن به كسی باید با فكر و تدبیر رفتار كرد نه با حرفهای دهان پر كن!!!

برای مشاهده هر فال روی لینک آن کلیک کنید

فال

فال حافظ امروز

فال

فال ابجد امروز

فال

فال تاروت و پیشگویی آینده

فال

فال تاروت بله یا خیر

فال قهوه ارمنی امروز

فال ارمنی متولدین خرداد

خود را با هر شرایطی هماهنگ کنید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید در رابطه با کسی که می خواهید با او ازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

فال ارمنی متولدین تیر

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

فال ارمنی متولدین مرداد

کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پی گیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید ، یا موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

فال ارمنی متولدین شهریور

در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

فال ارمنی متولدین مهر

دوستان نادان همیشه باعث بدبختی و بدبیاری می شوند. از آنها احتراز کنید. هر لحظه ممکن است در کمین شما باشند که ضربه ای وارد کنند.

فال ارمنی متولدین آبان

وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا كرده‌ای، دیگر نباید دست دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد كنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

فال ارمنی متولدین آذر

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یك رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌كند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شكست‌خورده و مایوس است.

فال ارمنی متولدین دی

همچنان با حیرت و تعجب به اطرافت نگاه می‌كنی. یكی از علت‌های این سرگردانی خود تو هستی كه هنوز بلاتكلیفی. بهتر است هدفت را مشخص كنی تا دیگران هم تكلیفشان را بدانند!

فال ارمنی متولدین بهمن

همچنان با حیرت و تعجب به اطرافت نگاه می‌كنی. یكی از علت‌های این سرگردانی خود تو هستی كه هنوز بلاتكلیفی. بهتر است هدفت را مشخص كنی تا دیگران هم تكلیفشان را بدانند!

فال ارمنی متولدین اسفند

در آغوش گرفتن یکدیگر...وابرازمحبت عاشقانه..آن شخص میتواند معشوقه ویاهمسرتان باشد..و گاه مادر