فال تاروت روزانه | فال تاروت امروز | فال تاروت آنلاین

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...

18:04 - 1401/12/11
فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند 1401 خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

پاتوق آنلاین: تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...3

کارت اعتدال : شاید امروز وقت مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره تان را دست کم بگیرید، ولی این اشتباه شما مشکلات جبران ناپذیری برایتان ایجاد نخواهد کرد. در واقع اگر برخی از جزئیات را نادیده بگیرید و با تمام سرعت پیش بروید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. با این حال باید سعی کنید کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، در غیر این صورت به احساس رضایت خاطر دست نخواهید یافت. این که بتوانید بین تمام این کارها تعادل ایجاد کنید فقط به خودتان بستگی دارد.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...8

کارت خورشید : امروز در مدیریت برنامه هایتان خیلی جدی عمل می کنید زیرا می خواهید هر چه سریعتر آنها را به انجام برسانید و وقتی را هم برای تفریح و سرگرمیتان بگذارید. رسیدن به همه این کارها به برنامه جدیتری نیاز دارد، ولی این بدان معنا نیست که باید خودتان را به خاطر جزئیات بی اهمیت آزار دهید. اگر بیش از حد خودتان را درگیر جزئیات کنید نخواهید توانست تغییرات غیر منتظره ای که ممکن است در برنامه هایتان پیش بیایند را مدیریت کند. ترکیبی از آمادگی و انعطاف پذیی شما را در برابر هر چیزی آماده خواهد کرد.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...14

کارت ملکه : امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به وژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید. شاید حتی اگر ترجیح می دهید به جای حرف زدن عمل کنید هم لازم شود برخی از کارهایتان را توجیه کنید. در هر صورت اگر می خواهید مورد حمایت دیگران قرار بگیرید نسبت به خودتان و برنامه هایتان خیلی صریح حرف بزنید و هیچ تردیدی از خودتان نشان ندهید. به تصویر کشیدن اهدافتان در ذهنتان به شما کمک خواهد کرد تا احتمال موفقیتتان بیشتر شود.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...5

کارت ارابه : امروز دیگر زمان آن رسیده است که تمام آن ارزش هایی که از کودکی به شما یاد داده اند را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و ببینید کدام یک از آنها حقیقی هستند و کدام ها را باید برای همیشه کنار بگذارید. دلتان می خواهد می توانستید سفر کوتاهی ترتیب دهید، ولی کارهای روزمره تان خیلی ضروری تر از آن به نظر می رسند که بتوانید آنها را به وقت دیگری واگذار کنید. همانطور که منفعل بودن به نغعتان نیست، نشان دادن رفتارهای تند و غیر قابل پیش بینی هم هیچ کمکی برای به دست آوردن آنچه می خواهید به شما نخواهد کرد.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...13

کارت درویش : با وجود این که ممکن است نگران مشکلات مالی باشید که دست و بال شما را بسته اند و نمی گذارند آنطوری که دلتان می خواهد خرج کنید، امروز ناگهان فشاری که احساس می کنید سبک تر خواهد شد. بدون آن که انتظارش را داشته باشید پولی به دستتان خواهد آمد یا متوجه خواهید شد قرضی که فکر می کردید پس نداده اید را قبلا پرداخت کرده اید. فقط مواظب باشید بیش از اندازه خوشبین نباشید و تصمیمات مالیتان را بر اساس حساب و کتاب های دقیق بگیرید و احساسی عمل نکنید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...13

کارت قدرت : امروز نباید تنها روی کمک های دیگران حساب کنید و باید برای مواجهه با مشکلاتی که دارید از مهارت های شخصیتان استفاده کنید. نه این که دیگران نخواهند به شما کمک کنند، ولی نزدیک ترین دوستانتان هم غیر قابل پیش بینی به نظر می رسند و ممکن است بدون این که خبری به شما بدهند ناگهان غیبشان بزند. خوشبختانه شما خودتان می توانید از پس مسائلتان بربیایید، اگر هم کسی سر و کله اش پیدا شد و خواست به شما کمک کند هم که چه بهتر! دنیا منتظر هیچ کسی نمی ماند، پس خودتان به دنبال پیشرفت باشید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...20

کارت مرگ : این روزها احساس اشتیاق و بیقراری در وجود شما موج می زند، چرا که احساس می کنید به خواسته هایتان بسیار نزدیک شده اید، ولی هنوز دستتان به آنها نمی رسد. امروز هر تغییری که در نقشه تان برای تسریع دست یابی به این اهدافتان ایجاد کنید مثل این است که بخواهید پوست تخم مرغ ها را زودتر بشکنید تا جوجه هایشان زودتر بیرون بیایند، در حالی که این کار تنها باعث مردن جوجه های بیچاره خواهد شد. بهتر است خودتان را برای پیشبرد نقشه های قبلیتان آماده تر کنید و تلاش بیشتری به خرج دهید.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...20

کارت برج : امروز پیش بردن برنامه های قبلیتان شاید کار چندان ساده ای نباشد، چرا که احتمال دارد افرادی که قرار بوده در عملی کردن نقشه هایتان به شما کمک کنند به وعده هایشان عمل نکنند و در آخرین لحظه شما را دست تنها بگذارند. شاید این کار آنها بی نظمی هایی در برنامه تان ایجاد کند، ولی همه چیز از دست نخواهد رفت و با ایجاد تغییراتی جزئی در مسیرتان خواهید توانست حتی نتایجی بهتر از آنچه انتظارش را داشته اید به دست بیاورید. فقط حواستان باشد هر کاری که می کنید نگذارید انرژی منفی این افراد بدقول روزتان را خراب کند.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...7

کارت عدالت : شاید در ابتدای روز چشم هایتان را ببندید و بگویید کارهای دیگران هیچ ارتباطی به شما ندارد و دلتان می خواهد سرتان به کار خودتان باشد، ولی به احتمال زیاد وقتی بشنوید که به عهده گرفتن مسئولیت کارها شما را قادر خواهد ساخت آنها را به میل خودتان پیش ببرید نظرتان عوض خواهد شد. در کمال تعجب خواهید دید که به عهده گرفتن مسئولیت رهبری و مدیریت، امروز برای شما به تلاش یا تدبیر و مدیریت نیاز ندارد و حتی تصمیماتی که بر اساس ترجیحات شخصیتان می گیرید به نفع همه تمام خواهند شد.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت جهان : امروز احساس می کنید سرتان بیش از آن شلوغ است که بخواهید در فعالیت های اجتماعی هم شرکت کنید. دلتان می خواهد بخشی جدایی ناپذیر از خانواده و جامعه تان باشید، ولی در حال حاضر آنقدر مسائل شخصی خودتان را جدی گرفته اید که جایی برای آنها باقی نمی ماند. با این حال فاصله گرفتن از آنهایی که دوستتان دارند اصلا کار خوبی نیست. حمایتی که از دیگران می کنید در دراز مدت همراه با سودش به شما باز خواهد گشت.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال تاروت و پیشگویی آینده جمعه 12 اسفند / نگران مشکلات مالی هستی و ...0

کارت پاپ : بحث کردن در مورد احساسات برای شما بهمن ماهی های منطق گرا اصلا کار راحتی نیست. ولی امروز نگرانی هایتان به ترجیحات شخصیتان غلبه کرده و شما را تشویق می کنند مسئله ای که مدت هاست به تأخیر انداخته شده است را مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه شما می توانید بین منطق و احساستان تعادل برقرار کرده و در حال بررسی احساسات تردیدآمیز خود واقعیات را نیز مد نظر داشته باشید. هرچقدر صحبت کردن درباره این موضوع را به تعویق بیندازید حل کردن آن دشوارتر خواهد شد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عشاق : امروز رفتارتان با اطرافیانتان مدام در حال تغییر است و هر لحظه ممکن است به روش متفاوتی با آنها برخورد کنید. به جای این که همه را از خود دلخور کرده و برانید شاید بهتر باشد کمی با خودتان خلوت کنید. این تنهایی ممکن است نتایج مثبتی برای شما به همراه داشته باشد. با وجود فراز و نشیب های موجود در زندگی اجتماعیتان، بحران عاطفی چند وقته تان امروز به نفع شما ورق خواهد خورد. هرچند کاملا طبیعی است که احساساتتان به مرور زمان تغییر پیدا کنند، ولی به نظر می رسد که بالاخره دارید از لحاظ عاطفی به ثبات می رسید.