فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال حافظ امروز جمعه 7 بهمن 1401 / دری به روی شما باز می شود که بسیار برایتان پر منفعت است...

17:00 - 1401/11/06
فال حافظ امروز جمعه 7 بهمن 1401 خود را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۷ بهمن:

فال روز تولد: امسال اگر می خواهید بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان داده و قدم هایی محکم و استوار به سوی موفقیت بردارید باید اساس کارتان را روی احترام و اهمیت دادن به خودتان گذاشته و خودتان را دوست داشته باشید. هر چه بیشتر خودتان و توانایی هایتان را قبول داشته باشید و برای خودتان ارزش قائل شوید برای دیگران نیز جذاب تر و دوست داشتنی تر خواهید بود و این موضوع زندگیتان را در تمامی زمینه های مختلف، از روابط شخصی و عاطفی گرفته تا مسائل کاری، تحت تأثیر قرار خواهد داد. شما پتانسیل لازم برای این که بتوانید امسال بسیاری از خواسته هایتان را به دست بیاورید دارید. اگر به همین ترتیب پیش بروید با فرا رسیدن فصل پاییز درک بهتری از خودتان و توانایی هایتان پیداخواهید کرد. سعی کنید امسال تا می توانید سفر کنید تا تجربه هایی را کسب کنید که برای بهبود بخشیدن به زندگی شخصی و حرفه ایتان کمک های فوق العاده ای به شما خواهند کرد.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز روابط شما با شریک عاطفیتان کمی بهم ریخته است و فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید باعث شده اند به جان هم بیفتید . اگر نمی توانید به زور خودتان را خوب و مهربان نشان دهید، شاید بهترین کاری که در این زمینه از دستتان بر می آید این باشد که کمترین برخورد ممکن را با هم داشته باشید و تا جای ممکن فضای بینتان را حفظ کنید، البته فقط برای امروز! مجردین امروز عشق واقعی تنها یک قدم از شما فاصله دارد، چشم و گوشتان را خوب باز کنید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید. در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

با وجود این که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، استرس ناشی از فشار کاری بیش از حد باعث شده است سطح انرژیتان پایین بیاید و شاید حتی کمی احساس افسردگی کنید. چه روزی بهتر از امروز برای در خانه ماندن و استراحت کردن. خودتان را از موقعیت های استرس زا دور نگه دارید و حتی از انجام فعالیت هایی که به فعالیت ذهنی نیاز دارند تا جای ممکن خودداری کنید. زحمت آشپزی هم به خودتان ندهید و برای شام یک پیتزا سفارش بدهید و پای تلویزیون لم بدهید و از یک روز تنبلی لذت ببرید تا بتوانید تجدید انرژی کرده باشید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما شور و احساس زیادی در وجود خود حس می کنید و دلتان می خواهد روزتان را با کسی که دوست دارید بگذرانید، اما متأسفانه فعلا این امکان برایتان وجود ندارد و مسئولیت های دیگری که به عهده تان هستند ممکن است مانع انجام آن چه دلتان می خواهند انجام دهید شوند. اگر برایتان امکان پذیر است حتی اگر شده این وعده دیدار را برای ساعات پایانی روز بگذارید تا حداقل از آرامش بودن در کنار عشقتان لذت ببرید. شما از آن آدم هایی نیستید که در خوش گذرانی زیاده روی می کنند، اما هر از گاهی هیچ کسی نمی تواند جلویتان را بگیرد. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است با برخی از تجهیزات خانه تان به مشکل بربخورید و یا مشکلی فنی در ساختمانتان به وجود بیاید و مجبور باشید تعمیرکار را خبر کنید و زمانی را که قصد داشته اید صرف کارهای بهتری بکنید را صرف حل این مشکل کنید، اما برطرف کردن این وضعیت ضروری است و نمی توان آن را پشت گوش انداخت. در فاصله ای که مجبور هستید منتظر رفع این مشکل باشید یک فیلم خوب ببینید و یا یک کتاب جالب بخوانید. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

♌ فال فردا متولدین مرداد

شما ایده های بزرگی در ذهن خود دارید، اما کشیدن نقشه ای ملموس برای دست یابی به آنها و تبدیل آنها به واقعیت به این سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. بهترین راهی که می توانید در پیش بگیرید این است که خودتان را تنها به یک روش محدود نکنید. امروز ممکن است با یکی از اطرافیانتان به خاطر داشتن اختلاف در نظرات و اهدافتان به مشکل برخورید. بحث کردن بی فایده است، بهتر است سعی کنید نقاط اشتراک را پیدا کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

♍ فال امروز متولدین شهریور

افزایش در آمد شما ممکن است تغییراتی در ارزش ها و باورهای شما در رابطه با کار و تجارتتان ایجاد کند و باعث شود فرصت های جدیدی را برای بهبود بخشیدن به وضعیت مالی خود در برابر چشمانتان ببینید که ارزش امتحان کردن را دارند. فقط باید حواستان را جمع کنید تا آنچه واقعا اهمیت دارد از دیدتان مخفی نماند. پول برای این است که بخش های دیگر زندگیتان را بهبود ببخشد، نه این که آنها را از بین ببرد. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

ایده های خیلی زیادی در ذهنتان هستند، اما باید سعی کنید آنهایی را که واقع گرایانه هستند را در نظرداشته باشید. احساس محدودیت، فشار و بحث و درگیری در رابطه عاطفی و یا کاریتان ممکن است باعث شود فکر پابان بخشیدن به آن به سرتان بزند. فعلا دست نگه دارید و عجولانه برخورد نکنید. این وضعیت به احتمال زیاد موقتی است و بهتر است یکی دو روزی دست نگه داشته و سپس دوباره به آن فکر کنید. اگر همین امروز بخواهید به وضعیت موجود واکنش نشان دهید به احتمال زیاد به زودی دچار پشیمانی خواهید شد. بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما نسبت به وضعیت فیزیک و اندام خود حساس شده اید و اعتماد به نفستان پایین آمده است. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که از همین امروز دست به کار شده و پرخوری و ورزش نکردن در این چند هفته اخیر را جبران کنید. این تصمیم خیلی خوبی است، اما کم کم شروع کنید و ناگهان فشار بیش از حد به خودتان وارد نکنید. شما از صمیم قلب می خواهید وعده هایی که به دیگران داده اید را عملی کنید، اما شدیدا نیاز دارید که وقتی را هم برای خود کنار بگذارید، این حق مسلم شماست! در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

یکی از دوستانتان دارد تغییرات بزرگی را در زندگی خود تجربه می کند و امروز برای کمی درد دل کردن و راهنمایی گرفتن از شما به سراغتان خواهد آمد. مشکل کار اینجاست که شما خودتان کمی تحت فشار و استرس هستید و خیلی حال و حوصله گوش کردن به مشکلات دیگران را ندارید. سعی کنید کمی همدردی از خودتان نشان دهید و برای مدت کمی هم که شده به حرف های او گوش کنید، بالاخره یک روز هم خواهد رسید که شما شانه ای برای گریه کردن لازم داشته باشید. انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید.

♑ فال روز متولدین دی

انتظارات زیادی که دیگران از شما دارند باعث شده است احساس کنید دارید مورد سوء استفاده قرار می گیرید و دچار استرس و عصبانیت شوید و کنترل رفتار خود را از دست بدهید. اصلا لزومی ندارد که این قدر خودتان را اذیت کنید، تنها کاری که لازم است بکنید این است که «نه» گفتن را بیاموزید. از آنجایی که شما دوست دارید همه را از خودتان راضی نگه دارید، شاید این کار برایتان خیلی آسان نباشد. اگر کسی واقعا به کمک و همکاریتان نیاز دارد از او حمایت کنید، اما بقیه تقاضاهایی که از شما می شود را بهتر است رد کنید. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما به فکر گسترش افق های پیش رویتان هستید و شاید به یک مسافرت طولانی مدت فکر کنید. شاید هم ایده ادامه دادن تحصیلاتتان و گرفتن یک مدرک تحصیلی بالاتر در ذهنتان جرقه بزند. رشد شخصی در حال حاضر بیشتر از رشد مادی برایتان اهمیت دارد و این موضوع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، زیرا اولی در نهایت به دومی ختم خواهد شد. شما دارید یکی پس از دیگری به مسئولیت هایی که در انتظارتان هستند می افزایید و این توهم که از پس انجام همه این کارها بر خواهید آمد شما را گمراه خواهد کرد. کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است اطلاعاتی در رابطه با افزایش درآمد خود در کوتاهترین زمان ممکن به دست بیاورید. چه از صحت این اطلاعات اطمینان کامل داشته باشید و چه نداشته باشید، به نفعتان است که تا جای ممکن احتیاط به خرج دهید و چند روزی دست نگه دارید تا تمام حقایق و اطلاعات مربوط به آن را یافته و تصمیم درست را بگیرید. فرصت های بزرگ در زندگی برای هر کسی پیش می آیند، اما آن چه امروز می شنوید یکی از آنها نیست. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.