ژیلا شاهی و هادی حجازی فر

عکسی عجیب که رابطه مژگان و نعیم پوست شیر را لو داد!

14:38 - 1401/12/18
عکس بازیگران سریال پوست شیر که این روزها به اوج حساسیت خود رسیده، بیش از پیش برای مخاطبان جذاب و مهم شده است.

عکس بازیگران سریال پوست شیر که این روزها به اوج حساسیت خود رسیده، بیش از پیش برای مخاطبان جذاب و مهم شده است.

ازدواج هادی حجازی فر و ژیلا شاهی در سریال پوست شیر؟!

هادی حجازی فر یعنی همان نعیم سریال پوست شیر و ژیلا شاهی یا همان بازیگر نقش مژگان در سریال پوست شیر کنار هم عکسی دارند که این روزها با هدف جذب مخاطب با عنوان دیگری دست بدست می شود.

عکسی که به این سریال نسبت داده شده و حتی جالب است شایعاتی در مورد خیانت نامزد رضا پروانه سریال پوست شیر به او نیز ساخته، ماجرای دیگری دارد و در این فیلم مژگان به علیرضا کمالی خیانت نمیکند چرا که این عکس اصلا مربوط به این سریال نیست و نمایی از فیلم سینمایی موقعیت مهدی را نشان میدهد؛ فیلم سینمایی که در آن ژیلا شاهی نقش همسر هادی حجازی فر را ایفا کرد.

عکسی عجیب که رابطه مژگان و نعیم پوست شیر را لو داد!14

ژیلا شاهی و هادی حجازی فر در فیلم سینمایی موقعیت مهدی

بازیگران سریال پوست شیر و عوامل آن

پوست شیر سریال نمایش خانگی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در ژانر درام، جنایی با داستانی جذاب است که به دلیل نقش آفرینی قوی بازیگرانش جزو پر بیننده ترین سریال های نمایش خانگی است.

در این سریال نه تنها هنرمندانی نام آشنایی چون شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و... درخشیده اند، بلکه بازیگر نقش مژگان و بازیگر نقش نعیم بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفته اند. در ادامه این بخش از نمناک اطلاعاتی درباره این دو بازیگر ارائه کرده ایم.

عکسی عجیب که رابطه مژگان و نعیم پوست شیر را لو داد!3

مختصر بیوگرافی هادی حجازی فر؛ بازیگر نقش نعیم در پوست شیر

هادی حجازی فر در سریال پوست شیر نقش اصلی را بر عهده داشته و ایفاگر نقش کاراکتر نعیم است. سریال پوست شیر حول محور زندگی نعیم می چرخد، مردی که پس از 15 سال زندان به دیدار دخترش ساحل رفته و او را به سفر شمال می برد اما در این سفر ساحل را به قتل می رسانند و نعیم به همراه رضا با بازی علیرضا کمالی به دنبال قاتلین دخترش میروند.

هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و این زندگی موفق زناشویی ثمره اش یک فرزند پسر بنام «هامون» می باشد.

عکسی عجیب که رابطه مژگان و نعیم پوست شیر را لو داد!4

هادی حجازی فر و پسرش هامون/ عکس از ارشا عقیقی

فیلم های هادی حجازی فر

هادی حجازی فر بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 خرداد 1355 در خوی است، او بعد از چندین سال تجربه تئاتر اولین بار در سال 1382 در فیلم سینمایی «مزرعه پدری» به کارگردانی رسول ملاقلی پور جلوی دوربین رفت و سپس در کارهای تلویزیونی و سینمایی شاخصی چون ایستاده در غبار، پوست شیر، لاتاری، موقعیت مهدی، آتابای، بی همه چیز، دوزیست، ماجرای نیمروز رد خون، ژن خوک، نفس، زیرخاکی، به وقت شام و... بازی کرده است.

مختصر بیوگرافی ژیلا شاهی؛ بازیگر نقش مژگان در سریال پوست شیر

ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان همسر رضا پروانه دوست نعیم در سریال پوست شیر است، او متولد 1364 و اهل اردبیل است. ژیلا شاهی از سال 1380 بازیگری را از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در اردبیل شروع کرد و بعد از بازی در تئاتر، با فیلم سینمایی «روییدن در باد» بازی در سینما وبا بازی در «سریال همه چیز آنجاست» وارد قاب تلویزیون شد.

عکسی عجیب که رابطه مژگان و نعیم پوست شیر را لو داد!12

بازیگر نقش مژگان و رضا پروانه در سریال پوست شیر

فیلم های ژیلا شاهی

ژیلا شاهی تا کنون در فیلم و سریال هایی چون پوست شیر، موقعیت مهدی، شکوه یک زندگی، سرزمین مادری، قصر شیرین، روزهای نارنجی و... بازی کرده است.