تعطیلی مدارس

خبر فوری؛ تهران یکشنبه و دوشنبه تعطیل شد ؟ | اطلاعیه احتمال تعطیلی کل تهران روزهای شنبه 24 و یکشنبه 25 دی ماه تعطیل اعلام شد ؟

08:02 - 1401/10/22
آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روز شنبه 24 دی ماه منتشر شد.

با توجه به بارش مکرر برف و باران و پیش بینی هواشناسی، بارش ها تا روز جمعه ادامه دار خواهد بود و احتمال می رود مدارس به دلیل برودت هوا روز شنبه تعطیل خواهد بود.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان طی امروز تا اوایل صبح فردا (۲۱ تا ۲۲ دی) در سطح استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ دی) آسمان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف گاهی وزش باد و کولاک برف و پدیده مه دور از انتظار نیست.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان تا اواخر هفته روند کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد به‌ویژه برای ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر روز شنبه (۲۴ دی) با ورود سامانه بارشی جدید افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف و باران در سطح استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۲۲ دی ) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده برف و گاهی وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۱ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۳ دی ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین‌آباد با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.